Tuesday, April 19, 2011

(18SX) Lelaki Warga Asing MELANCAP dalam bas!

Assalamualaikum.........

ENTRY INI TIDAK SESUAI SEBAGAI BACAAN MEREKA DI BAWAH UMUR 18 TAHUN!





Kau nak dengar citer tak? Haish......AKu nak citer pun rasa segan....Yelah kan, pelakunya kaum sendiri...Tapi, tak pew lah, sekadar untuk ingatan para lelaki di luar sana, meh sini....
Aku nak citer...

CIKGU FIQ PRODUCTION MEMPERSEMBAHKAN:


LELAKI MELANCAP DALAM BAS!!!!

Tahukah anda apa itu melancap?
Menurut Kamus Perbendaharaan Kata Pakguard yang disayani ramai di maktab aku, MELANCAP bermaksud perbuatan mengeluarkan air mani dengan sengaja sama ada melalui tangan, kaki, mulut, sudu, garpu, dan macam-macam lah, asalkan dengan niat sengaja dan juga memuaskan nafsu semata...

Ok, straight to the point...Ahad aritu, masa aku nak balik maktab, ader sorang kawan aku ni.. Dia kata dia lah yang paling cantik kat maktab (katanya lah..aku terima jerk...walaupun rasa nak muntah depan mata dia, tapi aku redha jerk..)..

Ha, katakan nama kawan aku ni SUDIP.. Ha, si sudip ni, dia mesej aku..Ayat dia macam ni:

Jantan sial, nafsu binatang, tak tahu malu. BIADAP!!!!

Aku tanya, kenapa?

Rupa-rupanya kawan aku nampak seorang LELAKI melancap di tempat duduk belakang bas!!!
MELANCAP ok..MELANCAP!!!

Kawan aku citer, laki tu siap tutup dengan surat khabar lagi...Tapi, still lagi nampak..Ish...

Astaghfirullahalazim..

Kau ni pun, kalau dah gersang sangat, tak tahan sangat..Kau agak-agak lah bai..Yang kau pergi buat benda alah tu kat dalam bas buat aper? Kau tak tahu malukah? haishhhhhhhhhh....

Kau tahu tak, kalau kawan aku tu report polis, kau boleh didakwa atas kesalahan kelakuan tak senonoh di tempat awam....

Haish.....dah lah kau tu pendatang asing..(kawan aku yang cakap)..
Kau nak dihantar semula ke negara kau? Nak?

Huh...........
Aper tindakan korang kalau jumpa dengan lelaki macam ni?




Apa-apa pun, pesanan dari pihak penaja kepada lelaki di luar sana,

Bro, kalau dah sangap sgt..Agak-agak lah..Jangan tempat awam kau nak main bedal jerk...

23 comments:

SitiNurIzzati said...

eeeee...macam2 r peragai manusia skrg nie.xsenonoh !

~ariFFin~ said...

bapakk giler diowang nie...suke2 hati je buat bende tak senonoh kat negara orang...ingat diowang 2 ape...

Miss A said...

ya ALLAH,malu gila.huhu

b a m b a m ' s said...

eeeeeeeeeeeee!!! x senonoh.. kang kasi potong baru tauukkk!! =.=!

deDetz said...

whaa~ biar butul..huhu =.=

kira kekuri said...

eeeuuuuuwwwww~~~~ =.='
x senonohh! warga mana?

Jeely jelly said...

eeeeee ! tak beragak.. giler betol !

Azham Vosovic said...

tak senonoh lelaki zaman sekarang... "lelaki semua sama saja. benci semua lelaki...."

hahhahaha....ayat famous kawan sy kat maktab yg da x percayakan lelaki...

FarhaNezam said...

report polis laa.. dahla warga asing nak buat benda tak senonoh kat tempat kita pula..

bantalbucuk said...

lelaki asing memang ikut suka ati dia je kat sini..huhu

dayah SnoW Heuka said...

~,~ sgt merepek... kpd wanita2 berhaty2 la anda.. eee scarryyy =,=

.:padie_eyla:. said...

dalam bas pon jadi.? emm. -.-

MiSzy DiaN said...

fiq!
aku pernah nmpk dlu tp masa tu nda sngaja tp lelaki tu sngaja plak bg nmpk kt aku dgn kwan aku..
weyhh~ seram laa..
siang2 plak tue..
kat bustop..
terus aku nda lagi p area sana.. gilerr betul.. hahaa

Woofer Storm said...

ni bedal sesuka hati buat aku nak marah ni,kalau jumpa lempang sekali dua okey la.hehheee

follow sni^^

cantekk said...

eeuuwww
asal tak sound direct je, kasik malu..
lenkali panggil penumpang2 bas lain, pakat p tgk ape dia buat...
haha ;-D tgk sape yg menang

MiSzy DiaN said...

sibuk jak laaa c woofer tu nak follow ko fiq.. hehee..
kan dulu aku penah ckp nk buat entry pasal ko.. hehe.. sorry simple jak.. aku ingt ko msh praktikal lg.. hehehe.. :)

cik chopu said...

horror betul.

ctecahrahim said...

hemmm.....itu nasib bek dia x buat bnde lg teruk tu....mane lah tahu tibe2 dia meraba pulak...bahaye ade foreigners camtu....

sweet honeydew! said...

melancap? =___________=
apakah?
hahahaaa...

mOoN said...

errr scary nyer....

Pojiepooh Abdullah said...

dah sangap sangat lettew nak buat macam mana.. siap yang rakamkan lagi pun ada. itu dalam bas, dalam LRT pun ada ok..

PojiePooh; Hanya Satu...

miss0range said...

eeeeee,,,,,,,
jijik nyerrrr,,,,,,

Mohamad Syafiq said...

sangap la tu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails