Thursday, June 23, 2011

18 SX | GAMBAR LUCAH | GAMBAR BOGEL AYAM KAMPUS

Assalamualaikum...

AMARAN : ENTRY INI HANYA UNTUK MEREKA YANG BERUMUR 18 TAHUN DAN KE ATAS SAHAJA!

http://1.bp.blogspot.com/-hMwK9bwkyzc/TZRuRqA0GWI/AAAAAAAAAEU/rsvAbeQvVbc/s1600/emo-hair-styles-for-girls-b.png



Zaman sekarang ni, ramai betul yang suka dapatkan duit dengan cara yang haram.. Ada yang sanggup jadi pelacur semata-mata nak tampung pembiayaan di kolej lah.. haish..kau tak rasa malu ker? Yang laki ni pulak, suka lah korang bila dapat ayam-ayam baru kan? Haish..ingat sikit weh..Zina itu berdosa.. Kalau tak tahan sangat baik kahwin..

Ada tu pulak, suka sangat tayang gambar bogel kat internet.. Tak tahu malu ker? Menjatuhkan maruah kotttt.. Haish...

So, aku rasa nak tayankan gambar-gambar ni.. Aku harap bila korang tengok., ko jangan lagi nak menggatal pandang-pandang pompuan secara curi-curi... Sebelum tu aku rasa better korang tarik nafas dalam-dalam dulu..


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Amacam? Lucah kan ayam ni?






Tengok tu..Itik n pun nak jugak posing macam tu...


Pergh..smart seh ayam ni posing...


Jadi, macam mana semua? Sungguh mengghairahkan kan? Tu lah korang..pikir lain jerk tahu.. Ayam-ayam ni sungguh mengghairahkan untuk dimakan.. Masak lomak pun sodap!!!! :)


Anyway, SORRY!!!!! :)

credit to: SINI

7 comments:

cik aied said...

kah3...sexy gila ayam2 ni...heheh :p

laskar pelangi said...

lawak lawak! gambar last paling HOT=)

Miscellaneous Smiles said...

alamakk..abes rosak mta sy..~~

wuuuu

hehe~

emieysandra said...

hot seyh =.='

ZWAN SABRI said...

Alaaaaaa, ni gambaq ayam pencen.. dah menopos.. HUHU

MySuaraBlog: Blog Pilihan : Faiz Farish

Aki said...

tengok pun da geli, tak makan pun takpe. ahaha~

cucu tun teja said...

menggiurkan, menyelerakan...goreng pun sodap....hahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails