Sunday, January 17, 2010

ALAMANDA JERK!!!

Halllllllloooooooooooo..
Arini aq mau crita pasal Aq berjalan sakan dgn kwn aq..

`Abdul Razzuhair Abdul Razak`



Ktowg berjalan sakan ke Alamanda!!!
Fuh....Agak best ar gak...
Dr Bangi ke Alamanda,jz RM12 jerk ngan Pak Cik Musa..
Thx Pak cik..
Smpai2 jerk kt saner,
perut aq mmg sedang sibuk membuat konsert amal..
Menandakan mmg aq ngah lapar woo..


So,lps ktowg booking tiket SPY NEXT DOOR,
Aq pown memulakan operasi mengenyangkan perut ku..
sAnGat sedap...
huhuhu...
Maka,tibalah saat yg ditunggu2,
dh lamer ktowg rancang...
Kami mahu.............


kArAoke!!!
Huhuhuu...Mcm2 lgu aq nyanyi..
Perpisahan,Pergi,I believe I can fly n cm2 ar..
Sedap x sedap tu blkg cter,
yg pnting PUAS!!!


aGAK LAMA kami berkaraoke,
around 2 jam...
huhuhu..Best!!!
After sOLAT,dinner,Shopping,
Ktowg pown excited utk menonton SPY NExT DOOR..
tp................
Rupa2nya biasa jerk..
Ingtkan best sprt yg digambrkan...
Mntg2 Jackie Chan brlakon..
huh...
Klakar tu mmg klakar..
Tu pown atas penangan pelakon kanak2 comel tu,
selebihnyer jz biasa2 jerk...
Aq bg 3 *** bintang jerk..
Baik aq tgk Adnan Sempit..
Si Zu lah ni..
KOnonnya anti cter Melayu..
Huh..
pAperpown,
g Alamanda still gak memuaskan hati aq...
Jgn jeles Nana..
hehehe..

4 comments:

NANA NAZIRA.. said...

hahaha..
dh tntu2 aku jeles..
alah xpe..
last wek aku dh enjoy..nie turn ko plak..
huhuhu..
len kali ajk lh aku..
aku rasa mcm nk mati kebowinkngan dlm bilik aku tu..
huhuhu..

ijam ismail said...

wah letup..alamanda yer..
kmain lg..xajk aq pun..
lalalalla

ZUhAiR RaZak said...

asal ko ltk gmbo aku ek?
tau la muke aku komersial..
leh wat iklan g...

prince_ahakz said...

WaH....
G JlN x Ajk Ak!!!
Sdap x SuarEw Ko Nyanyi tUE.....
BlerQ kIterw Nk kUAr plak NiE...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails