Friday, November 26, 2010

Sial Punyer Perompak!!!!

AWAS: ENTRY INI BERUNSURKAN EMOSI GERAM!

Argh!!!!
Bencinyer aq....Korg tgk tajuk entry ni,
kn aq dh mencarut...
Aq klu geram, dpt 2 ekor setan tu,
mmg sah2 aq maki2 dia..(ye ye ar jek fikri ni)...
Aq bukan aper...
Korg bcer x Metro arini?
Ni ha, siap jd cover lg...

PILIHAN JAHANAM.....


KUALA LUMPUR: Demi menyelamatkan maruah anak perempuannya berusia 12 tahun, seorang ibu terpaksa mengharungi detik hitam apabila diperkosa di depan gadis sunti itu oleh seorang daripada dua penjenayah yang memecah masuk rumah mereka di Kampung Melayu Subang, dekat sini.

Dalam kejadian kira-kira jam 4.30 pagi kelmarin, ibu muda itu yang diikat tangan sebelum itu diberi pilihan oleh penjenayah terbabit untuk menentukan siapa yang akan dirogol sama ada dia atau anak gadisnya.

Dalam keadaan terdesak, ibu berusia 34 tahun itu tiada pilihan melainkan membiarkan dirinya dirogol seorang daripada dua penyamun berusia lewat 20-an terbabit.

Menurut sumber polis, lebih menyayat hati ketika seorang daripada lelaki terbabit merogol mangsa, seorang lagi rakannya merakam perbuatan terkutuk itu menggunakan telefon bimbit.


“Sebelum itu, dua suspek terbabit yang memakai topeng memecah masuk rumah mangsa yang ketika itu tidur bersama anaknya dalam bilik utama manakala suaminya tiada di rumah kerana bekerja syif malam.


“Dua penjenayah terbabit mengikat dua beranak itu dan mengarahkan mereka mendiamkan diri sekiranya tidak mahu dicederakan,” katanya.

Sumber itu berkata, suspek menggeledah rumah berkenaan sebelum mengambil wang tunai dan barang kemas yang nilai keseluruhannya dianggarkan RM2,000.

“Sebaik selesai menggeledah rumah mangsa, seorang daripada suspek seolah-olah tidak puas hati dengan hasil rompakan mereka dan memberitahu mahu merogol seorang daripada dua beranak itu.

“Selepas rayuannya tidak diendahkan dan tidak mahu anaknya menjadi mangsa penjenayah itu, si ibu terpaksa merelakan dirinya dirogol seorang daripada suspek dan ketika dia dirogol seorang lagi suspek merakamnya menggunakan telefon bimbit,” katanya.

Menurutnya, kedua-dua penjenayah melarikan diri dan mangsa membuat laporan di Balai Polis Kampung Baru Subang.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed ketika dihubungi, mengesahkan menerima laporan kejadian itu dan kes disiasat mengikut Seksyen 395 serta Seksyen 376 Kanun Keseksaan.

SUMBER: MYMETRO

pERGH...
mMG sAH2 KURANG AJAR...Mntg2 ko xpuas hati ngan hasil rompakan, pastu nak main rogol2 plak!!!Hei, ko ingt tu anak patung Ker??
Kesian kt mak tu, sanggup berkorban utk anak dia..
Pastu, perompak tu punyerlah bangang g rogol dpn2 budak 12 tahun tu...
For sure lah budak tu trauma kan? Yg lg membangangkan lg,
perompak tu rakam akSi kwn dia..
Mmg sah2 sialan..iSH!!!!!!!
Aper pndpt korg?
Geram x? Mcm2 lah dunia skrg ni, ader 1 KES tu, rogol anak dia smpai dh dpt anak 10..
Itu lg sah2 haruan makan anak....Ader tu amah didera majikan lah...
Mcm2 lah....Pastu, jenayah yg diowg wat tu plak, cm melampau..
Xpkir ker klu kna kt family sndiri..
Ish2..Geram aq..Dh lah...Kang lg lama aq taip, lg byk aq mencarut..
Salam semua....





36 comments:

ShaLLeyShaLina said...

waaarghhhhhhhhh geramnyeeeeeeee marahnyeeeea aku baca berita nie weiiiiiiii T_T

Cikgu Fikri said...

tau xpew...
mmg sah2 kurang hajar kn?

anymz said...

salam cikgu.lama akak tak singgah sini..ishhh..naik darah kejap baca entri cikgu tengahri nih...
kesian mak...
kesian anak...
harap suaminya tidak mengalami tekanan perasaan apabila mengetahui isteri ternoda..harap jugak suaminya akan memberi sokongan moral pada isteri dan anak..bukan senang tu..
berat mata memandang,berat lagi bahu yang memikul...

amira said...

adoi... rosak dah insan bernama lelaki kat dunia nih! semata-mata memuaskan nafsu yang satu

fatt said...

laknat sungguh! klu tak kena kat diri dorg, keturunan dorg akan kena jgk sm mcm apa dorg buat..aku sumpah!

Cikgu Fikri said...

anymz...

salam kak anymz..
fiq pown lamer x jenguk blog akak..
btol tu kak..
smoga mereka sekeluarga tabah..
Harap2 suaminya bg sokongan moral yg penuh..
Amin....

Cikgu Fikri said...

aMIRA..

mmg susah nk djangka lelaki zaman skrg..
Tp, xsemua k...
huhhuu.....

Cikgu Fikri said...

Fatt...

btol tu..
mmg sah2 diowg sgt kurang hajar....

ninie said...

kasih seorg ibuuuu~ ;(
cube kalau mak si perogol tu plak kne dpn2 mte dye..malalak la sorg2

Cikgu Fikri said...

ninie..

btol tu..
kasih seorg ibu mmg xternilai harganya..
ha`ah...
mmg sah2 diowg melalak...

CiK QiQi said...

qiqi pon mse bc tadi hangin je..kalo leh mls nk bc..sbb pjnyh haram ni ble xpuas ati mik ksmptn kt mangsa lak..babis btoi..grmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

mawa said...

OMG!kesian nye =(

Cikgu Fikri said...

Cik Qiqi..

mmg pnjenayah tu vavi btol..
sy pown geram...
huh!

Cikgu Fikri said...

Mawa..

mmg sgt kesian ngan diowg ni....

✿ismi:Nauratul Nadiah✿ said...

JAHAT GILERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
EEEEEEEE...GERAMNYE BACE!
huhuhuhuhu
kasih ibu tiada tandingan!
huhu
jahat sgtttttttt:(

Cikgu Fikri said...

Ismi...

mmg jahat..
tulah psl sy tulis entry ni..
nk lepaskan geram!!!!
menci!!!!

ijam ismail said...

PUKI HANJENG...

Melati said...

eeiiii perompak bahalulllllll!!!!!

Cikgu Fikri said...

ijam..

amboi..
tros mencaruuuuuuuuuuuut...
hahaahahaha

Cikgu Fikri said...

Melati....
mmg sialan perompak itu...
geram sgt!!!!

BezBuddy said...

binatang tol..ak doakan perompak tu mati kene sambar petir..amiinn

Cikgu Fikri said...

BezBuddy...

Mmg btol2 binatang!
Rmai benci ngan perompak tu...

Miss Yaty said...

menangis yaty baca keratan paper yang fiq taip nih..sedih sangat..kenapa manusia sekarang kejam dan zalim!!!!!

semoga Allah memberi balasan secukupnya pada mereka yang zalim tu!

Cikgu Fikri said...

Yaty....

Ha?
yaty nangis?
hm...
mmg sedih kn?
Tau xpew...
Mmg sgt kejam...
Xder peri kemanusiaan...
Kesian kt mak dia...

Nana Liyana said...

eewww ! kuang hajaq pnye progol pnyamun! nk kene sepak ke ape ! bodoh btul ! :/

Miss Yaty said...

Terlampau emosi sangat bila baca kesah-kesah mcam ni..huk3..

janganlah perkara macam ni jadi kat orang lain pulak.
kesian mereka kan..

Cikgu Fikri said...

Nana...

Mmg sgt kurang hajar!!!!
Seoak jerk.....

Cikgu Fikri said...

Miss Yaty...

Btol tu..
Smoga xjd kt org lain..
Hmm...
pEM NK jd ngn dunia ni..
huh.....

Irnie said...

menunggu waktu islam kembali selamat dan menyelamatkan.. =(

Cikgu Fikri said...

Irnie...

btol2..
smoga umat Islam saling bantu membantu...Amin.....

Sephi Sephia said...

Kekejaman masa kini dan pengorbanan ibu untuk anak...bagus untuk renungan..

Cikgu Fikri said...

Sephi Sephia..

Mmg bagus utk renungan...

taufik said...

kesiannye.. sudah jatuh tertimpa tangga.

.::: Princess MOMOY :::. said...

Momoy biler baca news tu kat office pun mmg rasa mengigil jer
setan betul perompak tu
tp kasih ibu nak selamat kan anak dia - ALLAH ajer yang membalasnyer.
MY RECENT POST: Pelaburan baru dalam AHB ?

Cikgu Fikri said...

taufiq..

mmg kesian seh..
trasa nk mencarut jerk bcer cter tu...

Cikgu Fikri said...

mMG RaSA geram pown..
tu lah psl tros update kt cni...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails