Thursday, July 7, 2011

JAWAPAN APA YANG TERTULIS INI.

Assalamualaikum...

Ha, tadi aku ada bagi teka-teki tau... Aku tak tahulah sama ada ramai yang tahu sebelum ni atau tidak. Tapi, tak kisahlah.... AKu publish jerk... So, sekarang aku nak bagitahu jawapannya.. Tapi,
sebelum tu, meh tengok teka-tekinya...



Ha, jawapan yang betul adalah:

IF YOU CAN READ THIS YOU ARE AWESOME

Wah..ramai jugak yang jawab dengan betul.. Mereka yang berjaya menjawabnya dengan betul dan menyertakan jawapan di dalam ruangan komen CIKGU FIQ ialah:

MISS IEZA
MOON OH BULAN
CIK MIEN
MISCELLANEOUS SMILES

TAHNIAH DIUCAPKAN... :)

suka-suka jerk....

1 comments:

cik mien said...

wah nama cik mien ada dalam blog ckg fiq lah...bangga kejap..hahahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails