Tuesday, December 13, 2011

CINTA ELYSA | CINTA ELYSA EPISOD AKHIR

Assalamualaikum...

Wah... akhirnya drama ni sampai jugak ke episod akhir.. Memang ditunggu-tunggu oleh semua orang.... Pengakhiran dia, seperti biasa, memang akan HAPPY ENDING gak.. Kan dah agak.. Betul tak?



image kredit to: SINI

Episod akhir kali ni bagi aku memang dapat dijangka..  Tapi, ada antar apart-part yang aku suka.. Antaranya adalah:

Part masa ELYSA KATA:

Mama, Elysa dah kahwin..

hahaahahaha.. pergh..mesti malu giler laki yang nama Haikal masa tu.. Dah lah lama menunggu untuk menikah, aleh-aleh rupanya Elysa dah kahwin.. Tapi aku tengok, Haikal tu cam blur-blur jerk.. Mak dia yang DATIN tu pun cam ntah apa2 jerk.. Excited giler nak bermenantukan Elysa... Tapi kan, cam tak logik kan, tetiba mak boleh wat kejutan untuk perkahwinan anak. Patutnya perlu siapkan dokumen, pergi kursus nikah kahwin, medical check up utk HIV dan TALESEMIA (btol ker aku eja ni... argh..bantai jerk lah..)
Hurm......

Lagi 1 aku suka masa Arill luahkan isi hati dia kat Elysa.. haahahahaa.. Tapi, serius sebenarnya aku rasa agak geli geleman bila Arill bahasakan dirinya ABANG kat Elysa!!!! Pastu Elysa panggil Arill sayang.. Mungkin sebab aku dah biasa didedahkan dengan watak Arill yang agak ganas, tetiba jadi cam caring.. Tu aku rasa cam geli geleman tu.. Hahaahaha...

Still lagi aku tak boleh blah tengok Rashid pakai baju kurung warna oren masa adegan last tu.. haish.. Canteq weh.. Serius canteq.. Hahahhaah...

Tadi sebenarnya aku agak geram bila Arill marah-marah dengan Elysa.. Ego giler kotttt.. Geram plak aku... Kesian kat Elysa.. Nasib baik ada Abang Abu.. huhuhu..

Untuk episod akhir kali ni, aku rasa cam kurang perisa lah.. Tak tahu kenapa.. Mungkin sebab kurang elemen KEJUTAN kottttt... Lagi satu susunan part masa last, lebih-lebih lagi masa Rashid kena tangkap tak dramatik lah.. Pada pendapat aku lah.... Tapi, CINTA ELYSA still best lah bagi aku.. Aku jarang layang drama Melayu, tapi sekali aku terTENGOK, dan TERminat plak, memang aku akan follow up sentiasa... hhaaaha...

Pendapat korang macam mana plak? :)

pssssssst: Tetiba teringat ngan TENTANG DHIA tadi.. Nasib baik ada mak dhia, kalau tak mesti Dhia dah makan nenas muda tu.. KAN? 


9 comments:

azura said...

haish..aku xpt nk tgk ler episod akhir ni.sakit jiwa btl..

azura said...

haish..aku xpt nk tgk ler episod akhir ni.sakit jiwa btl..

Mrs Nurul said...

fiq chicken gravy mixed tu selalu jual kat tesco atau pasaraya besar...dalam packet besar gak di jual..tgk area brown sauce, black pepper sauce,..ccari kat rak situ...

tapi kalau tak pakai yang tu pon takpe..guna kiub ayam pun boleh gak

snf said...

TASUKA FASHA..emm tau cite best tapi fasha.tasuke.hehhe.Bunga April yukk!>

Pia said...

"amboi3....kemain lagi ko kritik..tp akak pun pikir sama mcm ko lah, tk logik betul..tp kalau nak bagi logik sgt,kang jadi 2-3 ratus episod cm citer indon lak..makan thn nak habis...hahaha..tentang dhia pun best.."

Unknown said...

saya tak tgk crita elysa mlm td. ohh mcm tu kea ending dia, hahah. yg crita dhia tu, kalau tak mesti dah gugur anak dia. ish ish

diya jamal said...

aku asyik gelak je part aril meluahkan perasaan kat tangga. apekebangangnya ko cakap feeling sorang2 kat situ? kelakor gileeerr

♥ Nana BamBam ♥ said...

x sempat tengokk,,,,,,,,grrrrrrrrrrrrrr

hyz said...

ending sgt hampeh! hancus!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails