Wednesday, February 1, 2012

AKU TENGAH KEMARUK DURIAN CREAM PUFF THE MINES!!!!!!

Assalamualaikum.....

Ada sesiapa di sini yang pernah makan CREAM PUFF???? Korang kenal tak cream puff tu macam maner??? Bukan KARIPAP yer, tapi CREAM PUFF.. Saper yang tak pernah tengok tu, meh aku tunjuk :


Ha, kenal tak??? Pergh.. cairan krim yang meleleh tu, bila masuk dalam mulut, memang terasa sedapnyer!!!! ARGH!!!! Sedap sangat!!!! Aku first time rasa benda alah ni kat THE MINES.. Tahun lepas.. Masa tu aku menyertai PIDATO KEMERDEKAAN TUNKU ABDUL RAHMAN kat UPM... So, alang-alang ada masa terluang tu, then dapat plak kawan baru kat situ, aku pun keluar beronggeng lah ngan mereka kat THE MINES.. Tetiba nampak satu kedai ni jual CREAM PUFF, dia bagi tester.. Siap cakap lagi macam ni:

"KALAU RASA, 
MESTI KENA BELI"

Lebih kurang camtulah.. Ktorang tak marah pun akak tu cakap camtu, sebab memang ternyata SEDAP!!!! Terus kawan aku tu beli sekotak.. 6 biji = RM 8.. Tak tahu lah murah ke tak harga dia.. Sebab aku tak pernah jumpa lagi kat mana2 tempat....

 

picture credit to: SINI  (siap ada resepi lagi )

So tadi, masa pergi THE MINES, aku cari balik kedai tu.. Nasib baik jumpa.. Tapi, aku makan lambat sangat... So, dah tak berapa sejuk dah.. Nasib baik kat asrama aku ada peti ais.. Aku terus letak dalam peti ais, esok baru cadang nak makan.. ARGH!!! Terbayang krim dia tu.... Perisa durian dan yogurt.. hurm!!!! Sedap!!!!

Sesiapa yang pergi THE MINES tu, kalau nak cari kedai tu, boleh cari kat bahagian bawah tangga yang dekat tepi cruise tu.. Kedai tu dekat2 dengan area Kenny Rogers kalau tak silap aku... Tadi masa aku cari pun, aku sesat.. Hahhaaha.. Nasib baik kat situ ada dua tangga besar jerk.. Kalau bukan kat hujung belah sana, hujung belah situ mungkin letak kedainya...

Pssssssst : Kat mana lagi ada jual CREAM PUFF yang sedap kat area KL, SELANGOR or MELAKA ek????


3 comments:

~Cik Sweety~ said...

wahhh..kecurr liur.. nak cari jugak la..(^_^)

trialtodelete said...

nnt aku g UPM nak melantak habis lala

cydayf said...

sedapnye

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails