Monday, March 26, 2012

AWAL ASHAARI MELAMAR SCHA AL YAHYA DI PROPAGANZA

Assalamualaikum...

Tetiba aku rasa cam ketinggalan zaman plak sebab barut ahu yang AWAL melamar SCHA secara LIVE kat rancangan PROPAGANZA tadi.. huhuhuhu.. Ala2 cam citer korea plak...

Tak nak cerita banyak2, cuba korang tengok ni... Btw, terima kasih kepada pihak GUATV.COM



TQ :)

8 comments:

da[Y]un said...

da lamar kekgi kawen la tu.. kita doakan je la smga mereka bertemu jodoh d pelaminan dan kekal yea cikgu fiq. erm...cikgu bila plak..erkkk!!!

❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤ said...

Waa..kemain...sweet! :)

jom bagi pendapat kat entry nie :)

http://gulagulahati89.blogspot.com/2012/03/pjj-cinta-jarak-jauh.html

Nur Farizan Dot Com said...

AsSalam pagi Cikgu,
CF datang singgah bertandang
dilaman blog Cikgu
i follow :D
~www.NurFarizan.com

Fatin Najwa said...

Awal yang nanges lebih la . Haha . Hmm , nak tag cikgu berdedikasi ni utk GA . Join tao :D http://ftnjwa.blogspot.com/2012/03/ga-1st-giveaway-forever-young-by.html

Ryu on ahsfantasy24.com said...

eloklah..
dari dulu dengar cerita,
sekarang dah lamar melamar,
semoga kekal selamanya..

zazaw said...

cikguuuuuuu Fiq !
hewhewhewhewhewhewhew
lama tak terjah kauu kann??

kau bila nak lamar makwe kau gituuu

Hanif said...

Romantisnya !!

aQmaR 0n The Blog said...

dapat yuno siap ..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails