Thursday, January 3, 2013

Aizat Menggantikan Yuna di Anugerah Juara Lagu (AJL) 27

Assalamualaikum...

Siapa yang akan menggantikan Yuna untuk menyanyikan lagu Terukir Di Bintang di Anugerah Juara Lagu 27? Kau nak tahu siapa? Jawapannya ialah Aizat Amdan!!!! Wah, tadi aku baca kat Budiey....

Katanya cam-cam spekulasi dibuat tentang siapakah gerangan yang akan membawakan lagu Terukir Di Bintang di pentas akhir AJL 27.. Ada yang mengatakan Uji Rashid lah.. Ada yang meneka Jaclyn Victor lah.. (Yang Jac ni pun aku ada gak tersenarai dalam fikiran aku sebab dia pernah bawak masa MANIA kan?) Tapi, betul cakap Budiey, untuk bawak lagu Terukir Di Bintang memerlukan vokal yang bersahaja tapi unik...

Bila aku post dalam blog ni semalam, ada yang komen , katanya Anzalna dan Neelofa.. Ada yang komen Ogy Ahmad Daud lah sebab beliau pernah bawak lagu tu ketika di Mentor bersama Zatul..huhuhu.. Cam-cam andaian dibuat..

Kau nak tahu aku teka siapa? Aku ingatkan Diandra Arjunaidi yang akan gantikan Yuna..Tapi sebaliknya Yuna telah memilih Aizat Amdan..huhuu..

Paperpown, syabas dan tahniah kita ucapkan buat Aizat Amdan.. Semoga dapat lakukan yang terbaik di pentas Final nanti.. :)

4 comments:

♥ 미스 kiera ♥ said...

yes! aizat best jugak!

Chic Na said...

ok gak tu aizat. camne la agaknya lagu terukir di bintang versi lelaki. hihi..

THE AUTHOR said...

Dah lama tak dengar Aizat nyanyi

Unknown said...

leh dengar lagu tue versi lelaki lak.. mna tau lg meletop!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails