Saturday, May 18, 2013

KISAH AKU BUAT GWIYOMI !!!!!

Assalamualaikum...

Kau nak tahu? Semalam kat IPG aku ada mengadakan SAMBUTAN HARI GURU TAHUN 2013 tau.. Ha, aku dan kawan aku iaitu Hafizu Aiman ditugaskan jadi PENGACARA SANTAI untuk persembahan pelajar..

Nak dijadikan cerita, kawan aku si Aiman ni boleh plak bagi cadangan nak buat GWIYOMI masa pembukaan persembahan... Aku pun iya kan jerk lah.. Sebab aku ingatkan dia main-main... Tetiba bila dah nak tiba waktu latihan, dia cakap lebih kurang camni:

FIKRI, COMFIRM TAU BUAT GWIYOMI. AKU DAH BAGITAU SERANTA..

Terkejuttttttttttt aku masa tu! Dah lah aku duk kutuk-kutuk video tu dulu.. Tak pernah terniat langsung nak buat benda alah tu.. Tak sangka plak boleh nak terbuat untuk majlis hari guru.. Maka, dalam masa 1 hari, gigih aku berlatih benda alah tu... Nasib baik jadi.. hahahahaha..

Paling suka step keenam yang main cium-cium jari tu..hahahahaahah.. Aku penonton dah bersorak dah.. Aku peduli haper..Go on jerk..huhu...

Alhamdulilah sambutan hari guru semalam sangat meriah!! Ramai yang datang.. Persembahan pelajar sangat mantap! Ada 1 persembahan ni, KOIR+KERONCONG+DRAMA.. Serius mantap~!! Aku suka! 

Kepada semua yang terlibat untuk penganjuran semalam, TAHNIAH diucapkan.. Anda memang terbaik!



Comel kan???? hehe.. GWIYOMI!!! :P
(itu bukan saya yer...)

8 comments:

miLa saim said...

hahaha..xde rakam ke?? uplod2.. :p

Adam Faiz said...

uish,satgi bolehla upload kat sini ye haha :p

Nazmin Nazifa εїз said...

Hahah,mesti comeyy ! Lol ,,, In pun tak minat gwiyomi bagai tuuu... hahaa

Abak@Pedamba Cinta Penuh Mahabbah said...

Comel3X...nak tengok sekali lagi..saya memang gelak sakan kat belakang dewan..haha

Abak@Pedamba Cinta Penuh Mahabbah said...

Comel3X...nak tengok sekali lagi..saya memang gelak sakan kat belakang dewan..haha

cikgu ainura said...

salam fiq... knl akq lg x?? wah, bergyiyomi ehh.. nak tgk skit... hehee.. nway, selamat ari guru...

hana hadi said...

agaknya tahun depan kot hana sambut hari guru. tahun ni wish2 je

Vee Lea said...

Buat video sat :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails