Wednesday, June 12, 2013

GAMBAR WEDDING COUSIN AKU!

Assalamualaikum...

Ha, kan aritu aku bagitau yang aku nak letak gambar wedding cousin aku... Cousin aku yang perempuan tu... Umurnya 26 tahun.. Husbandnya pun sebaya.. Rasanya mereka dah bercinta dari form 5... Agak lama bertahan.. Alhamdulilah..

Dulu aku ngan coucin-cousin aku yang lain, suka amik phone dia senyap-senyap, lepas tu baca mesej! Hahaahahah.. Sampaikan dia dah serik nak bagi ktorang pinjam phone dia.. Kalau nak pinjam or nak tengok-tengok lagu terbaru, selalunya dia akan ada kat sebelah..hehe..

Ha, masa nak amik gambar tu.. Kamera aku bateri buat hal pulakkkkkkk..Puaka sangat! Nasib baik ada tab adik dia.. Aku pinjam kejap lepas tu bluetooth kat phone aku.. Ok, meh kita tengok.. :)


 Tu dia.. Main posing-posing atas katil pengantin..


Dalam banyak-banyak gambar, aku suka gambar ni.. Pandai plak aku tengok mereka posing,.. Bak kata cousin aku, dia ikut jerk apa photographer tu suruh.. Tapi bagi aku, tetap menjadi gambar ni..huhu


Pandai orang ni ukir nama tu.. Cantik plak tulisan..huhu


Ha, cousin aku tak guna kek.. Guna pulut jerk.. Aku ingatkan tak sedap, tapi bila aku rasa, sedap plak!!!1 Sebab ada serunding.. huhu


Tu dia masa bersanding... Bak kata cousin aku, dia tak biasa pakai kasut tumit tinggi.. Masa berarak kat luar tu, risau plak aku kalau dia tersadung.. Nasib baik tak.. huhu


Pengantin lelaki sedang bersalaman dengan ayah pengantin perempuan...


Lastly. gambar family pengantin perermpuan.. Aku nak join, tapi baju aku tak sama.. Terusssss segan...huhu

Alhamdulilah, majlis tu berjalan dengan lancar.. Semoga mereka berbahagia hingga dunia dan akhirat..Amin :)

2 comments:

Teena Tna said...

Selamat pengantin baru to your cousin

Munira Muhiyddin said...

cantiknya kakak zedah !!
Serius aku tak pernah jumpa.
Gambar ko mana fiq ?

Have a happy marriage kak Aisyah ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails