Sunday, November 21, 2010

Tetiba teringat plak kt dia......

Tetiba Teringat Plak kt....



Assalamualaikum semua...
Sorry lah kengkawan sbb aq jarang online..
Tp, aq akan tetap cuba update entry2 bru...
Aq bukan aper....
Umah aq ni ha, elektrik nyer cm haram..
xbole bukak byk2..t padam..
nk kna wirering blik smula....
Menci2....
Kdg2 bler mlm2 terpaksa bergelap cm dlm cter Oshin...
ha????
Oshin..


Pew Oshin tu fikri?
Ala, sejenis alat tulis....
Hahahhaa..x ar, oshin ni crita teladan yg sgt baik utk kita tonton..
Kisah tentang suka duka seorang kanak2 yg dh mula kojer kt umah owg, smpailah dia kawin,pastu sampailah dia dpt bina sebuah empayar Pasaraya terkenal di Jepun.....
Mcm2 dugaan beb dia terpaksa harungi...
Huhuhu..tak tau lah kenapa..
Tetiba rasa nk update cter psl Oshin..
Tgh2 mandi td, tetiba dpt idea plak..
Aq nk bgtau, kn dulu TV9 ader siarkan cter psl Oshin ni,
mak aq ckp masa dia kecik2 lg, cter ni dah ader....huhuhuh..
So, mak aq swoh lah aq tgk....Bkn stakat mak aq jerk swoh, masa aq perhimpunan time form 4 kot, penolong kanan aq pown siap pesan swoh amik pngajaran kt cter Oshin ni..
Tp syg lah, aq xdpt nk khatam kan cter ni...
Huhuhu..Harap2 lah t ader siaran ulangan,
bole aq tgk lg...
InsyaAllah....hehehehe..


psssst: agak2 kt syok.org bole download cter ni x?

13 comments:

Atika Natasha said...

eh rasa mcm pnah tgk jer cter nih..pnai ade kat tv dlu kal0 x silap..cter lma dah ni kan..

Cikgu Fikri said...

Atika Natasya..

ha`ah..
cter ni dh lamer sgt..
zman mak sy kecik2..
pastu around tahun 2007,
dhader blik..
heheeheh....

Ana said...

Best ke cite ni?

Cikgu Fikri said...

Ana...

ntah,
xkhatam smpai abis..
tp,stakat dh tgk..
best+sedih woo...
huhuhuhuh....

Ain Atika Zailani said...

rasa macam tau je cite nih...dia tau saya ke ehh>> hihi..

.cik yaya. said...

samalah cm ayah aku, suh tgok cte oshin ni. tp haraamm ak pemalas..haha

Cikgu Fikri said...

ain...

huuhuhhu.
cter tu dh lmer..
mybe ain tau kottt..

Cikgu Fikri said...

cik yaya..

yeker ayah ko swoh tgk cter oshin?
haahahhaha..
tabik ar....

MOH KEMBARA said...

Salam, klasik citer Oshin ni...antara telenovella pertama kat TV Malaysia!

Cikgu Fikri said...

Moh kembara..

mmg dh lamer cter ni kn?
heheeheh.....

elza said...

kalo boleh download, saya pun nak... jalan citer ni memg seronok....

Cikgu Fikri said...

elza..

huhhuhuu..
tp, mner nk download ek?
dpt download mmg best kn?
huuhuhhu.......

ijatnuar87 said...

hehehe...donlod guna torrent la...trai cari kat lman web torrent...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails