Monday, February 7, 2011

Tolong Adik.....

Assalamualaikum....



Aku sebenarnya dah lama nak citer pasal ni, tapi asik terlupa jerk..Maklumlah nak jaga anak murid yang nakal2 darjah 1.06 ni memang agak mencabar.. Ok, teruskan cerita..
Nak dengar citer tak? (ceciter..ceciter..) Eh, tiber2 plak..

Tapi sebelum tu, adik yang aku maksudkan bukan aku yer..Hahahahaa..Ko giler..APe kes aku na guna ADIK??
Tapi, adik yg aku maksudkan adalah ini:


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

canteq tak adik?


Ha, mcm ni, sekarang ni, asrama aku sedang dihujani dengan kucing..Serius byk weh..
Setiap kali ko bawak jerk makanan dlm bilik, bukak jerk pintu, akan ada kucing yg sedang menanti di depan pintu...Serius..cm penyambut tetamu plak..
Pastu, ada tu dia akan berguling2 manja kt kaki kau..Sangatlah comel makhluk ciptaan Allah S.W.T ini...

ko tak rasa comel ker?comel kan???

Tapi, yg menjadi masalahnya adalah kerenah kucing ni..Ko tau, aritu boleh plak aku dgr citer, ada katil abg senior kena kencing dgn kucing..Pergh..Lepas tu plak, kucing ni berak merata2..(biasalah kucing....kalau ko tu, lainlah citer..)

Ader aritu aku balik, aku nmpak ader pertambahan kucing2 kecik..Rupa2nya ada yg baru beranak..Ish..ish..ish...Begitu produktif kucing2 sekarang ni kan?

Jadi, ada pihak berwajib sedang cuba menjalankan kempen
(Program Penempatan Kucing..)
Cm tu lah kottttt namanya... Tapi, jgn salah anggap..Ktorang tangkap bukan nk campak kt pasar2 cm ko selalu buat tu..Tapi, ktorang nak bawak mereka2 yg comel ini ke pusat2 penempatan haiwan..

Jadi, tujuan aku menulis entry ni sebenarnya nak mintak tolong ngan korang..

SIAPA YANG TAHU INFORMASI TENTANG PUSAT KUCING UNTUK KAMI MENEMPATKAN KUCING2 YANG COMEL NI?

Sila tulis di komen aku yer..
Atau utk mudah, SILA KLIK KE SINI!!!!

Kerjasama anda amatlah dihargai!!!
(wah..tetiba skema plak..aper kes?)

17 comments:

Ayuni said...

tomeynye....

Anis Anisa said...

cute2 nye kucing tu geram...

cik kumbang said...

suka pic yg first tu...sgt kreatif ^_^ -cik kumbang-

NANA NAZIRA.. said...

blok aku lg sakan kucing2 tu..
mcm berpesta plak kat kaki lima bilik aku..

: husna : said...

comelnya kucing tuh...!!

tapi kalau kat asrama kes kucing mmg tersangat biasa

ijam ismail said...

gitulah...
=D

emieysandra said...

asrama lama dulu byk kucing,
dok asrma baru ni xde nmpak ag ler, kucing comel, tp klu dh berak merata-rata, susah tuuu..:D

kira kekuri said...

salam.dekat UiTM ni pown banyak kucing..nak kata berakal berak kat tandas x jugak,sbb dah memang tandas tempat berak..tapi nihhh berak merata plak kucing2 dekat sini nihh..dalam sinki pown dia bantai jugak..=.="
kucing2~~~

nuriz said...

comelnye meowww

cik apple said...

comelnya kucing2 tu....geramlah...nak satu leh tak...

Hantu Kak Limah said...

Emm...sile tmpatkan di mane2 stokis atau cwangan trdekat...huhuhu...komen yg x membantu..

nulhazwany abdul malik said...

ala sian kat abg senior tu. hehe
comelnye ^^

husnabanana said...

comel!


























































bagus la ko ni fikri. u put the big effort utk kempen ni. hehehe!

AfiQ said...

hayooooh!!! kucing bnyak2 best..tp tu la, bab buang air tu la yg tahan.. cg fiq jaga la sume.. hahaha.. duet elaun wat beli mkanan kuceng!

PERPUSTAKAAN SKKT said...

kat bandar jasin ni ada satu rumah yg diberi nama pusat jagaan kucing terbiar...tapi jauhla dri ckgu fiq....
atau ckgu fiq pi anta kat pet shop
mesti apek kedai tu suker kan
heheh

A.D.A.M. said...

Korg bawak kucing elok2. Sedih pulak rasa. sobs3

MiSzy DiaN said...

comel..
tp sayang..

























































aku tak suka kucing..
hihihi

















wndu laa nk taip mcm nie.. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails