Tuesday, April 26, 2011

Pernahkah Orang Kentut Menghala Ke Muka Kau?

Assalamualaikum...



Pernah tak kau mengalami situasi di mana kau sedang syok tengok tv, tiba-tiba ada orang datang dekat-dekat dengan muka kau, lepas tu dia kentut kat depan muka kau?
Pernah? Aku pernah... ni aku nak citer lah ni..

Tadi, semasa aku baru balik dari kuliah, aku pun pergilah masak mee goreng sedap 2 bungkus feat ayam goreng...
Pastu, aku pun menuju lah dengan gigihnya ke bilik tv..
Sebab aper?
Sebab nak menonton citer MARIMAR!!!!
Kat TV3... best kottttt citer tu..

So, masa tengah iklan, kawan aku ni bangun lah untuk membasuh pinggan laksa yang dia dah abis makan..
Tiba-tiba dia halakan PUNGGUNG BESAR dia, aku ulang, PUNGGUNG BESAR dia ke MUKA aku ok..Muka aku..
Lepas tu, maka berdenganglah ALUNAN KENTUT YANG PENUH SYAHDU di muka aku..
Pergh..kurang ajar tak?

Geram giler aku.. Rasa nak tampar jerk punggung dia yang besar tu.. Geram..geram!!!!

Pastu, siap boleh kata lagi,

AMACAM FIQ, DENGAN HADIAH AKU TADI???

(wah...agak2nya macam ni lah rupa hadiah kentut dia..)


Memang siotttttt kan?
Lepas ni akan aku persiapkan segala bala tentera aku..hahaahahaha
haish... agak-agak aper hukuman yang wajar dikenakan ke atas manusia ini?
hurm...........

picture credit to: SINI

8 comments:

Rozuan Ismail said...

kite bakow jer!!

cantekk said...

adiahkan kentut semula,,,
tp harus diingat ye, bukan kentut yang sembarangan, tp kentut yg bile mana anda ttahan2 nk berak... ye itu lah yg paling afdol ;-D haha (*di bawah pengaruh syaitonirojim)

*tak yah la, doakan dia berubah sudah, tamo balas dendam ok. tak baik cikgu..

MiSzy DiaN said...

ko balas laa dia blik.. hehehee

cik chopu said...

marimar awwwww~

haha abang den suka buli dengan cara ni jugak. bantai kentut depan depan. memang kena backhand aa lepas tu

cik jelly chan said...

kentot balek kat muka dia..harharhar..

emieysandra said...

bakor je..haha.

ni siyes, buat kad besar..bentuk punggung die pun xpe..tulis besar2 TAHNIAH!!! KENTUT ANDA ADALAH TERWANGI DI DUNIA..


keh3, die wt cmtu supaya fiq peka pd kntut die je tu :)

NANA NAZIRA.. said...

terbek kwn ko.. pttnye dia kentot lagi lme kat muka.. biar buang semua doce2 kat muka ko tu.. hihihi..

storyfromme said...

tak senonoh.ish3.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails