Saturday, May 14, 2011

Blogger Ada Masalah ker?

Assalamualaikum..
[tmp.png]


Pada hari ni, seharian aku tak berblogging..Bukan sebab aku malas, tapi biler aku tengah excited plak tadi, tiba-tiba aku tengok blogger tak boleh dibuka..Kononnya ada masalah..
Kenapa ek?
Petang pun sama..
Pergh..geram jugak rasa..Baru cadang nak update blog, nak komen entry best-best dekat blog MiszyDian, Dunia Emieysandra, Cik SweetHoneydew dan kawan2 blogger lain..Aleh2 tak boleh plak..
Hurm...
Jadi, tadi aku cuba,
Alhamdulilah dah boleh..
So, hope esok tak der lagi masalah macam ni..
Supaya aku dapat teruskan operasi blogging aku..
Walaupun minggu ni merupakan EXAM WEEK, tapi aku tetap juga cuba untuk gigh berblogging..

Eh, kau tak der ker problems dengan blogger.com cam aku kena tadi?

3 comments:

latest post said...

Mr. Blog service mentenan system la cikguu,,
utk kebaikan masa depan cikgu..
ye idop gitu??

Unknown said...

relax bro,,sabar itu separuh dripada iman..huhu semua orng kne kot dan ad yg sampai hlng entry.. btw, all the best yeah untuk exam nty..

Cik Aied said...

fikri! aku da tukar url... mai la tgk... http://bola-bola-bulat.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails