Wednesday, May 11, 2011

JAWAPAN TEKA-TEKI CIKGU FIQ

Assalamualaikum...

Maaf kerana baru sekarang nak bagitau jawapan.. Cadang sebenarnya nak bagitau petang tadi, tapi disebabkan aku pergi beronggeng ke Kajang tadi, maka aku terpaksa bagitahu sekarang..huhuuhuh

Ok, ingat lagi tak soalannyer?

Ha?
Tak hengat? Takpew, meh aku bagi ingat...

Kalau seorang, sendiri tahu.
Kalau berdua, dua-dua sama tahu.
Kalau bertiga, sorang jerk yang tahu.
Kalau berempat, lagilah tak tahu.

So, jawapannya ialah:

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KENTUT!

Wah, mereka yang tepat menka ni mesti kuat kentut ni kan?
huuhuhuhu..gurau jerk..
Oh yer,
mereka yang teka dengan betul ialah:

CIK SWEET HONEYDEW (dah 2 kali dia menang)
BLOG SI KACAK..

Wah...jadi aku akan review blog mereka ini nanti..
TUNGGU YER NANTI..huhuhu..
Anyway,
TAHNIAH diucapkan.. :)


7 comments:

cik chopu said...

haha haha haha.

muhamadsufian89 said...

wah tak sangka aku menang. mekasih fiq pilih aku. hehe

emieysandra said...

xnympat akak nk pikir sme, susah gak soklan fiq nih..

tak sangka itulah jwpan yg dicari~

cik nanie said...

HAHA~ aku menang lagi?
macam ta percaya plak!!


fik! buat la contest teka teki yg dpt adiah. aku nak!! hehe..

Unknown said...

x perasan lak teka teki ni

Kira Kekuri said...

ahaha lawak la pulakkk :D

cik said...

ckg fiq tak paham macam ne leh jadi macam tu....?????blur...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails