Wednesday, May 11, 2011

Siapa Pintar Di Sini?

Assalamualaikum...

I'm so clever Coffee Mug

Kali ni CikguFiq datang lagi dengan sebuah teka-teki...
Seperti yang dulu-dulu, Cikgu Fiq akan memberi satu teka-teki..
Sesaper yang berminat tu boleh lah tuliskan jawapan anda di ruangan komen kat bawah entry ni...
Pemenang akan diREVIEW blognya oleh AKU...
Sekadar suka-suka jerk.. Jadi, meh lah join..
Tak perlu segan-segan...

Ok..
Dah bersedia?
Ni teka-tekinya..

Kalau seorang, sendiri tahu.
Kalau berdua, dua-dua sama tahu.
Kalau bertiga, sorang jerk yang tahu.
Kalau berempat, lagilah tak tahu.

Ha..aper jawapannya?

Jawapan akan diberi dalam entry yang bertajuk:

JAWAPAN TEKA-TEKI CIKGU FIQ

Selamat Menjawab.. :)

7 comments:

SyAE SyEa said...

sye yg kelime..
tak ahu menahu..

hua^^
susa gak soklan nie...
wohoo..-.-'

alexa yussida said...

tataw la cikgu...

akmal said...

susah la, kena fikir lama2. nanti dah tau baru blh gtau..huhu

cik chopu said...

hek eleh, kentut lah kan

muhamadsufian89 said...

ha betol tu. kentut la kan.

dayah SnoW Heuka said...

dua2 tahu dua2 wat2 ta tahu hahah xD okeyh betol hadiahkan cawan tuh :P

sweet honeydew! said...

alahai.. macam penah dengar teka teki neh..

kentut!!

ceh.. confident je aku.. HAHA~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails