Friday, June 10, 2011

GAMBAR SIPUT | PELIK DAN UNIK

Assalamualaikum....

Seperti biasa, dari petang tadi aku bersiar-siar di dunia maya..terjumpa gambar yang menarik..Haruslah berkongsi dengan korang kan? Tapi, kali ni, gambar ni aku mula-mula tengok aku rasa GELI! SERIUS! Kau nak tengok ker? Errr..baik tak payahlah..Saper yang rasa dia tak tahan dengan benda geli tu, baik tak usah tengok yer... Lagipun, menurut sumber, siput ni seperti kemaluan lelaki.. Hurm.. Bagi yang perempuan tu... Dah sedia? Ni dia...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.





kan? pelik kan?






Owh..besarnya..cam ulat pun ada...ARGH!






SEbenarnya laki di atas telah berkelakuan tak senonoh dengan siput tu.. Aku rasa kau pun boleh agak apa yang laki tu buat.. Tapi, aku tak masukkan gambar tu..Euuuuuuw......

Wah..betul ker ada siput besar cam tu...Biar betik?

Anyway, tu jerk lah yang aku nak tunjuk.. Sebenarnya Allah S.W.T Maha Pencipta.. Dia lah yang mencipta, Dia lah sahaja yang berhak mengambil kembali ciptaan-Nya...
Semoga kita sentiasa ditetapkan hati dan iman kepada Allah S.W.T :)

credit to: SINI

10 comments:

emieysandra said...

besaunyer..geli pun ade, bertmbah geli bila fiq gtau sal lelaki tu...ehehe, adess =.="

GreeN AppLE said...

waahh..besau btol siput nie...

geli gak tngok bntuk die teu..haha =)

cucu umie said...

wah serius beso lol and tak pernah nampak pon..huhu kalo pendpt mcm ehem laki tu yg first gmbo kot..hehe yg bwah2 tu biase jer

blogtube said...

pelik bebenor siput nie... hahaha

ronda-ronda bersama My OBW

ZWAN SABRI said...

a'ahla.. siput ni macam kemaluan lelaki.. HAHA

MySuaraBlog: Aku Nak Jadi Macam Depa!

~~zAnAfAhMi~~ said...

tak suka siput, takut dan geli...tapi terpana mata ni tgk keajaibannya, kuasa Allah.

AMMAR YASIR said...

Yang sape punya besar sangat tu?bhaaaaa

bantalbucuk said...

macam jari terputus pon ada..huhu

erma nazillah said...

tgk pic kat atas tu rs nak tgelak plak..haha...adeiii...makhluk Allah jugak tu..

fifianggun said...

apa nama siput ni?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails