Friday, June 10, 2011

GAMBAR PELIK | SERIUS LAWAK!

Assalamualaikum....

Aku nak tunjuk kan kepada korang semua beberapa keping gambar pelik yang aku jumpa di internet tadi.. Hahahaaahah... Serius lawak weh...
Nak tengok?
JOm..


Comel atok ni..



Pergh..abang bawah ni pakai panties hello kitty..hahaaha
(err..itu short lah..bukan panties....sorry)



Aku tak boleh blah tgk SailorMoon di bawah ni..




Wah..pertempuran antara KFC dan McD!
Saper menang? Aku tetap pilih Nasi Ayam Hainan Rokiah Ronggeng
(err..tetiba)



Hanjeng bela hanjeng?



Hahaahahahah..Ok tu jerk lah yer.. Sekadar gurauan..
Anyway, credit to SINI

Oh yer..kawan aku si Ustaz Zul sedang membangunkan blog barunya yang kedua..
JANGAN KALOT! Jom terjah! :)

11 comments:

cik zaza said...

haha. memang lawak.

Freaky said...

haha kfc lawan mcD tu kalo ada aksi lawan konpem best

★ aIsyaH ★ said...

0h0..serius pelik...:)

cik chopu said...

haha hilang waras akal ke hape atok yang di atas tuh

kinn said...

mereka semua tu otaku kot. hihi

imah said...

CHOMEL JER..

Andrik McVean said...

hi i have followed you..i hope you can follow me back :-)..you have nice blog here

soffea said...

hahahaa.. lawakk kott.. peninju tu paling lawak.. hehehe./

Along Usop said...

wahkahkahkah!!!

macam2 lah diorang nih.. =p

NURUL AINI NORAZMAN said...

yg anjing tu sangat comel laaa cikguu,.=p

sugar2 kapas strawberry said...

hahahha..kelakar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails