Sunday, July 10, 2011

GAMBAR LAWAK : JANGAN JADI MACAM NI.

Assalamualaikum....

Aku sebenarnya baru balik dari Melaka.. Alhamdulilah, sampai jugak di maktab tersayang ni..huhuhh.. Ha, lepas tu aku godek-godek lah alam maya di bloggersphere ni.. Terjumpa pulak macam-macam gambar sengal.. Jadi, aku kumpulkan sikit, dan buat tajuk iaitu:

JANGAN JADI MACAM NI.Align Center

Ha, cam ner tu ek? Jom kita tengok :



Kesian orang ni, dia ingatkan tikus betul digunakan untuk buka tingkap..haish..




Ha, ni pulak jenis tak bersyukur.. Elok-elok jadi pompuan, terus jadi laki...Ish...ish..ish...



Kesian aku tengok ikan ni... Haish...dia pergi minum air tu wat aper..huuhhuh


Yang ni pulak memang kurang ajar.. Kesian kat orang tu.. Ni tak, pergi amik jam dia plak..Haish..


Yang ni pulak, sila hati-hati yer.. Check dulu keadaan air tu..Jangna main terjun jerk..


Err...yang ni aku tak tahu nak cakap aper..huhuh


Ok lah..tu jerk...Malam nanti insyaAllah aku nak bercerita pasal BAWANG PUTIH BAWANG MERAH.. Nantikan yer... :)


credit to: SINI

6 comments:

laskar pelangi said...

buat gelak petang2 dah nie;)

Miscellaneous Smiles said...

hahaa lwk y nk terjun tuu

ZWAN SABRI said...

HAHA.. tersengih sengih aku tengok gambaq ni suma.. HEHE

MySuaraBlog: Jom Tidur Sebelum Pukul 1 Pagi

Mss Ieza said...

best pix last kli XD

sugar2 kapas strawberry said...

picture ke -3 tu kelakar..hahahha

emieysandra said...

enjoy the water la sgt..kah333~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails