Monday, July 11, 2011

PENDIDIKAN SEKS | APA REAKSI PELAJAR?

Assalamualaikum...

Sudahkah anda mengetahui bahawa subjek Pendidikan Seks akan diajar di sekolah? Bagaimana dengan pendapat anda?
Ha..suka tak? Suka tak? Apa pun pendapat korang, aku tak mahu kacau. Masing-masing ada pendapat masing-masing.
Tapi, yang aku tertanya-tanya, apa agaknya reaksi pelajar bila subjek Pendidikan Seks diajar di sekolah yer?
Adakah mereka suka?
Adakah mereka rasa geli?
Adakah mereka rasa menyampah?
Hurm.........
Korang nak tahu tak?
Meh tengok gambar ni?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.

pendidikan seks di sekolah

Hurm....

Adakah sedemikian rupa?

Huhuhhuu...

(sekadar gurauan semata)


credit to: SINI

6 comments:

cik mien said...

ye ke pendidikan seks akan diajar di sekolah..tak tau pon????

ZWAN SABRI said...

Ayoooo. macam2 mimik muka dok ada.. HAHA

MySuaraBlog: Lelaki, Jom Kita Bersosial

Nur said...

haha , cam nmpk hantu jer :3

http://minpusheen.blogspot.com/

imah said...

SUKE sume reaksi muka tu ^^

Murni Yusoff said...

owh,begitukah? hehe =D

Piasara said...

"yer ker?haishh...tak tau macamana reaksi bebudak,akak takut nnti anak2 dok balik tanya itu ini...jenuh nak jawab kat depa.."

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails