Tuesday, August 16, 2011

AKU JUMPA ORANG BERGADUH KAT THE MINES!

Assalamualaikum...

Sebenarnya, kejadian ni dah lama berlaku.. Waktu tu masa perlawanan Malaysia VS Singapore.. Korang ingat lagi tak? Ha, waktu tu pulak, aku memang ada hal nak pergi The Mines tu, so, tak der lah aku pergi menonton bola.. Kawan-kawan aku yang lain semua dah beria-ia tengok bola... Ada yang dah book tiket awal-awal.. Hahahahaha..

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi6JGlK0xgfgfgS7EfJP09SycGS2D-qCO-2dE7NKuq4NtePby8ISnf0hmvIxNwS4XEm2oKz6ARQEYLQUnRXG3YkOtV9I5JdWadyjuwvLoXGsRmemJ8SgSA8UGlEbiTWEZcpWhVXWbrcwhId/s1600/Mines-Shopping-Mall_Index.jpg

Ha, nak dijadikan citer, masa tu pulak 1st time aku pergi The Mines tau.. Serius teruja...Selalu muka aku ni asik menempel kat Alamanda jerk, kali ni pulak menempel kat The Mines... So, biler dah teruja, memang aku berusaha lah nak round saru The Mines tu kan.. Exciter punya pasal.. TAPI!!!!!




Tetiba plak aku dengan kawan-kawan aku dengar orang menjerit-jerit.. Cari punya cari, rupa2nya ada orang bergaduh... Seorang lelaki Cina berusia dengan seorang wanita Cina yang berusia.. Lepas tu masing-masing ada partner masing2.. Dah macam geng beregu pulak.. Aku terus terkesima!!!!!! Biar betik?
Tak malu ker weh?
Yang lain dah duk kerumun tengok orang tu bergaduh.. Tapi, takder lah merekas yang bergaduh main tarik-tarik rambut ker, baju ker, cuma gaduh-gaduh mulut jerk.. Tapi kuatlah jugak mereka bergaduh..

Yang kelakarnya tu pulak, ada sorang guard tu cuba nak menghalang pergaduhan tu, tapi dia tak dapat nak selesaikan sebab guard tu Bangladesh kotttt.. yang bergaduhnya tu pulak Chinese...

Haish.. aku memang dah tergelak2 dah.. Cadang nak tengok pergaduhan tu sampai habis, tapi rasa cam malas plak. So, aku pun blah.. huhhuhuh..
Tu jerk citer aku.. Agak boring kan? Sorry tak der benda nak nak citer... Mungkin citer aku akan jadi menarik kalau ada adegan tembak-menembak, takik menakik kan? hurm............

1 comments:

Unknown said...

ahahahaha :P :P klakar gilaa . mnede boring laa entri ni . kgn pk ngatif k ? :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails