Thursday, August 11, 2011

NOSTALGIA - TERINGAT IKLAN TANDAS BERKUALITI

Assalamualaikum....

Apa khabar semua? Macam mana puasa hari ni? Cemerlang tak? Ada yang main cuti2 tak? Kalau yang kaum women tui takpew.. Tapi kalau yang jantan tu plak, jangan nak menggatal.. Kau ingat kau pompuan? Jangan nak ponteng2 puasa ok...

Ha, berbalik kepada tajuk.. Korang iongat tak dulu, tak der lah lama sangat.. Ada satu iklan pasal tandas.. Namanya TANDAS BERKUALITI...

http://3.bp.blogspot.com/_wc-fc_iEyQs/RjWgiMcj3hI/AAAAAAAAABM/PvPD8IyaQq8/s320/29-04-07_1132.jpg

Ala, yang ada Osman kering berlakon dalam iklan tu.. Lawak weh.. Bila aku ingat2 balik, rasa cam kelakar.. Rasa cam nak tampar muka sendiri pun ada juga bila dgr lagu dlm iklan tu.. Hahaahahah..
Ha, nak tengok iklan dia? Cer klik...



Agaknya2 kalau video ni ditunjukkan kepada budak2..ok taK?
apa reaksi mereka yer?

credit to: YOUTUBE

5 comments:

Kumbang Jingga said...

hehehe...lawak

Munira Muhiyddin said...

bhahahaha.
td kat kelas kawan aku bukak lagu ni. balik2 tgk ko hapdet. HAHAHA. sambong gelak

Opah Kentang said...

tandas..berkualiti...tralalala :P

imah said...

tandas pon kena jaga jugak ^^

bukan photographer said...

hahaha...tercabut urat kentut aku bile ingat balik iklan tandas ni...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails