Monday, August 22, 2011

PENGALAMAN OVERNIGHT DI BUKIT BINTANG : BARU AKU TAHU MACAM NI RUPANYA.......

Assalamualaikum............

Jumaat lepas, aku dengan kawan2 aku pergilah bershoping sakan (sakan ker????) di JALAN TAR.... Mula2 tu risau jugaklah dengan kes simbah asid tu kan.. Tapi, alhamdulilah tak der aper2 benda buruk yang berlaku...

So, lepas jerk habis beronggeng kat JALAN TAR, ktorang memang rancang nak overnight kat Bukit Bintang pun.. Sajer jalan2... PERGI PAVILION.. (seumur hidup aku, tu lah first time pergi PAVI kotttttt.. tak pernah pergi langsung sebelum ni...)

Ha, so, ktorang survey lah hotel2 yang bertebaran kat situ.. Tiba kat satu hotel ni.. Aku tengok ada 2, 3 bapok.. OK FINE.. Aku dah risau... Lepas tu aku wat don`t know jerk lah kan.. Still pergi kat reception tu.. Lepas tu, aku tengok orang yang jaga kaunter tu, huh..macam bapak ayam.. Tengok keadaan hotel tu.. Teringat aku kat citer TERSASAR DI JALAN MU.. terus aku tak jadi nak amik hotel tu.. huh..murah memang murah..tapi...errrrrrr...



(aku masa fisrt tgk citer ni around form 5 dulu, aku dapat agak citer ni boleh menang.. Sangat best!!!!! Nilai sosial cukup banyak ditunjukkan dalam filem ni.. -eh, tetiba nak promote plak..)

Lepas tu, alhamdulilah.. Dapat jugak jumpa hotel yang aku nak.. Murah dan selesa..huhhuh.. Suka sangat.. So, apa lagi, lepas mandi, solat semua tu.. Around pukul 12, terus hang out pergi Pavi... Mula2 cadang tu nak karok, sebab aku ingatkan tempat karok akt PAVI tu macam RED BOXRIA kat SOGO..rupanya bukan... Sebab, karok kat pavi tu..erm..kau faham2 jerk lah kan... Dengan arak segala, terus aku taknak masuk.. Kang kalau masuk, mesti sikira subahat jugak kan? Sebab premis tu ada arak.....

Maka, aku tengok MOVIE jerk lah.. Citer SPY KIDS yang baru keluar tu.. Best lah jugak... Aku bagi 8/10 markah...Around pukul 3 pagi, ktorang jalan kaki balik ke hotel.. Ha, masa ni lah macam2 benda aku jumpa.. Ya ampun.... Trauma aku dibuatnya..

Mula2 tu aku jumpa sepasang kekasih kulit putih tgh main pujuk2.. Yang pompuan tu nangis sambil pegang rokok.. Yang laki tu pulak tgh peluk pompuan tu.. Teringat acam citer orang putih yang aku tengok kat wayang..

Ha, lepas tu, kat dalam MCD, aku jumpa sorang laki gemuk+tua mat salleh diapit oleh 2 ekor betina.. Nampak cam pelacur.. Tergedik2.. Rasa nak mop jerk muka dua ekor tu.. Termasuk mat salleh tua tu.. Huh..

Then, masa tengah balik tu pulak, tetiba ada orang sapa ktorang..

YOU WANT A GIRL?????

Ok fine.. AKu sebenarnya salah dengar tau.. Aku ingatkan orang tu kata
YOU WANT KURMA???
Nasib baik aku tak kata YES I WANT!!!!! Haish....KO giler!!!! huh... Bodoh punya jantan...

Yang paling aku tak boleh blah, aku jumpa PASANGAN GAY ok.. Siap main rapat2 hidung.. Bak kata kawan aku, ada love bite kat salah seorang daripada mereka.. Eeeee..... Kau tahu, yang lelaki tu memang not bad, tapi yang nyah tu pulak aku rasa nak bantai jerk.. Tak cantek langsung.. Cantek lagi cimpanzi dalam RISE THE PLANET OF THE APES tu.. huh...



cantek tak saya???? kalah u nyah...


Pergh... seriously, masa tu aku rasa aku mengharapkan siang itu datang dengan segera.. Sebab aku sangatlah rimas dengan situasi macam tu.. AKu serius tak biasa kottt.. Dengan bapok yang cari pelanggan lah, apatah lagi...

Tak sangka adegan2 dalam TV yang aku tengok, dapat aku tengok LIVE kat situ.. Tu lah first time aku pergi Bukit Bintang.. Mungkin ada yang gelakkan aku sebab update citer macam ni kat blog.. Yes..Gelaklah. Sebab memang aku rasa sangat terkejut dengan situasi tersebut dan rasa nak bercerita dalam blog ni.. Hurm.. Bilalah agaknya benda2 macam tu dapat dibendung kan? (JOM BERFIKIR...)

6 comments:

Gen said...

macam menakutkan jaa bukit bintang waktu tgh malam... waktu siang tengok macam ok jaa.. iskk..

Aini Azman said...

itu la dunia sebenar disebalik KL,.terutama waktu malam,.
kota maksiat pon ye,.=p

ZWAN SABRI said...

Aku kalau turun KL, Bukit Bintang lokasi wajib aku p.. best woo jalan2 waktu malam kat bukit bintang.. macam2 ada.. Bukit Bintang syurga Dunia.. HAHA


MySuaraBlog: Contest Aku Berpuisi : 31 Ogos Datang Lagi

Qamaruls said...

haha baru kou tau.

tapi kalau kou abaikan semua tu sebenarnye Bb tu okey.
antara tempat yg seswai utk overnite.
ade show tepi jalan. kedai mkn mcm2 ade.

tapi giler gak kou ni g sewa hotel kat situ. haha situ mmg tempat pelacuran laa.

mira said...

the reason why i dont like hanging out at BB. trololol

nice entry btw :)

NANA NAZIRA.. said...

hahahaha.. ncb bek ko x langgan bapok kat situ..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails