Friday, August 19, 2011

GAMBAR LAWAK | AKU TERGELAK TENGOK GAMBAR NI

Assalamualaikum....

Wah..malam ni malam terawih ke 20 kan? Mesti best kan? Sama-sama kita berusaha untuk memperoleh malam LAILATUL QADAR yer.. Amin..

Ha, tapi sebelum tu, aku rasa nak update citer pasal gambar yang buat aku tergelak-gelak. Tak tahulah bagi kau lawak ker tak, tapi bagi aku memang lawak...Nak tahu gambar aper? Meh kita tengok..

bolasepak menjadi bahaya

itulah risiko yang akan dihadapi oleh pengulas sukan.. huhuhuh :)

Motorcycle_showoff

Motor tu yang break, tapi benda alah tu pulak yang terbabas.. Hahahaah..


Playground_back

Pergh..mesti sakit weh orang tu...

Cat_vacuum_massage

Kucing tu feeling2 geli pulak...

Fat_guy_pool

Kesian laki tu kan... tergelincir.. sakit wooo.....

Trampoline_pool

kesian kat laki tu kan? Salah landing..

Tapi aku paling tak boleh blah dengan yang ni...

Big_wheels_push

kesian budak kecik tu kottttt..huhuhuhuhu..

Ok tu jerk.. Selamat menunaikan Ibadah Puasa.. :)
credit to: SINI

8 comments:

RARA aihara said...

mak aiii...
tak pecah ke pale bdk 2...
haishhhh~

imah said...

yang last tuh mesti sakit - -'

iekasub said...

ni bukan gambar lawak! gambar sakit.adoiiiii

Elie Lily said...

semuanya menyakitkan la! kesian mangsa2! T_T

~Nana 귀여운~ said...

memang lawak..haha

Isyane Syamimi Ishak said...

hehe...mcam2 la...mmg lawak...

cik aied said...

hahahahaha...

una said...

im here.. dah follow tadi.. hmm x lawak pun gambar.. takut ada lah.. feel free to come to my blog k.. =) follow me tau =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails