Wednesday, October 12, 2011

BAGAIMANA RUPANYA JIKA BURUNG MELANGGAR KAPAL TERBANG

Assalamualaikum.....

Pernah tak korang tengok, burung yang accident dengan kapal terbang? Mesti kesian kan burung tu? Ha, tadi aku berjalan-jalan di dunia maya, tetiba terjumpa pulak dengan gambar-gambar pesawat yang accident dengan burung ketika terbang di angkasa raya...

Kesian jugak kat burung tu kan? Agaknya terbang tinggi sangat kotttttt... Hurm.. Nak tengok tak?







Tengok tu.. Percikan darah...



Tengok depan flight tu.. Kemek seh.. Biar betik?

Nampak tak kaki burung yang tersangkut tu?








Ha, macam mana? Nampak tak? Hurm.. tapi pelik jugak kan.. macam mana burung yang kecik tu, boleh menyebabkan kerosakan yang agak teruk di bahagian hadapan kapal terbang tu.. Hurm....
 Credit to: SINI

6 comments:

~Nana 귀여운~ said...

masyaAllah..samapi mcam tu sekali rosak nyer..

Achuee said...

pelikk. tak sangke burung yang kecikk dari kapal terbang tuh bole buat kapal terbang tuh remukk. kuasa tuhann

NURUL AINI NORAZMAN said...

ushhh,.dasat tol impak dia...

Mimi Marilyn said...

innalilah .

cikgu ainura said...

wah.. dasyat...mybe kena hentakan yg kuat....

cik aied said...

fikri..burung ape ni? burung ababil ke? hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails