Monday, December 5, 2011

BAJU PENGANTIN YANG BOLEH DIMAKAN

Assalamualaikum.....

Wah,  musim-musim cuti sekolah ni ramai plak yang beratur buat mkenduri kahwin kan? Untunglah mak-mak kat rumah, tak payah nak masak.... huhuhuhu.. Takder lah sampai macam tu.. Alang-alang orang jemput tu, pergi jerk lah kan? Betul tak?

Lepas tu, kalau orang kahwin, mesti ramai yang datang masa pengantin tengah bersanding... Wah.. berpusu-pusu nak tengok pengantin..  Cantik tak pengantinnya? Baju dia lawa tak? Ha, sebut pasal baju, pernah tak korang jumpa baju pengantin yang boleh dimakan? Ha, nak tengok? Meh aku tunjuk baju pengantin yang direka oleh LUKKA SIGURDARGOTTIR..........

solo

solo

wah..siap boleh main potong-potong lagi tu.. Cam pakej dengan kek jerk...

solo

Wah..warna-warni seh.. Macam kek lapis sarawak pun ada gak..huhuhhu..

Ha, dah tengok dah? Puas? Ada saper-saper nak tempah? Agak-agak macam manalah pengantin tu pakai kan? Nampak cam berat jerk bahagian kain tu.. Adakah pengantin tu stay jerk memanjang sepanjang majlis berlangsung? Hurm......

Anyway, credit to: SINI

8 comments:

NANA NAZIRA.. said...

tuxedo laki x ada ke??

missyaya (: said...

hahahahhaa . mak aih .
haha . cm sronok mkan . =)

NuruL SyuhadaH said...

erk.. cm x lalu je nk mkn kek tu

Ayien Ocaca said...

hehe....tak selera je nak makan.... :)
makanan pon leh wat main

sugar2 kapas strawberry said...

ada ke org nk buat?macam hilang akal je.haha

~Nana BamBam~ said...

harap2 kat malaysia xde wat mcm tuh...:P

♥AQiL KaMaRuDiN♥ said...

fuyoo.. nmpk sedap. tp kalo saya, mcm x lalu je nk mkn sbb dh lekat kt badan org lain. uishh geli na nk mkn. tp serius nmpk sedap.. nyum nyum @_@

c'axoera said...

patutlah orang yang potong kek tu buncit =))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails