Saturday, December 10, 2011

IBU KEJAM | SEORANG IBU SANGGUB BERANAK DALAM AIR UNTUK LEMASKAN ANAKNYA!

Assalamualaikum...


Haish.. Aku tak tahulah nak cakap apa pasal dunia sekarang ni.. Macam-macam jadi.. Kadang-kadang betullah orang cakap yang mereka ini memang binatang....Bahkan lagi teruk daripada itu... Kisah ini berlaku apabila si ibu sanggup beranak dalam air untuk lemaskan anaknya.. Bengong... haish... aku malas lah nak citer.. Kau tengok lah sendiri...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

credit to: SINI

TENGOK TU!!!!!
KEJAM KAN?
MEMANG DASAR BINATANG!!!!!


Sekadar gurauan jerk.. hahahhaaha.. setiap ibu sayangkan anaknya.. Cuma yang suka main buang-buang anak tu jerk yang ada masalah mereka sendiri.. mungkin satu hari nanti, ibu-ibu yang sanggup buang anak sendiri tu akan sedar dan insaf akan kesilapannya.. INGAT! Setiap anak tu ada rezekinya sendiri...
So, untuk gambar kat atas tu.. jangan marah yer..  :)

14 comments:

NANA NAZIRA.. said...

cehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....

Sarah Abdullah said...

ahahaha..memang dasar binatang btol ayam kat atas tuh..ehe

ain farahin said...

bergurau sungguh.

moga org y tidak btgjwp membuang anak
sedar akn kesilapannye dan plg penting bertaubat.:)

Siti Safiyyah said...

dush dush cikgu fiq nih. dahlah jarang masuk bcr. dush dush lagik. :p

TiraPengemis said...

memang teruk ibu tue....hahhahaa....knp anak die bulat je....hahhaa

cik bulan said...

yaaaaaaaaaaaaaaaa robbiiiiiii

*memiat telinga cikgu neh..grrr..

alyaclumsy said...

hahaha, cisssssssssssssssssss

snhz said...

hahhahaha...
ingt kan btol2 td sbb pernah baca kalo kt negara luar ada yg bersalin dlm air..
kiranya mcm pool kecik la..
sbb mreka ckp bleh kurg kan sakit..
xtau la btol ke x..

kalo nak tau try la google..

♥AQiL KaMaRuDiN♥ said...

assalamualaikum
ceh.. saya tertipu!! engatkan betol2. rupa2nya,, ggrrr.. baek punye lawak cikgu fik ni. hehe @_@

Azmie said...

kannn...!!!

tp ada je sesetengah puak beranak dlm air.. bukan utk lemaskan anak mereka tp dah mmg adat diorang...

Oakley Frogskins said...

mmg binatang btul la...haha

cantekk said...

sengal la cikgu nehhh =D

Anonymous said...

nevess mak noqq....siap ttp mata lg mse scroll ke bwh sbb sy mmg x suke tgk bnde bukn2 tp jauh d sudut hti ttp nk tgk...skali gk ayam daaaa

melyssa_nadiea said...

cissssss..hampehhhhhhhh!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails