Sunday, January 8, 2012

JUARA MASTERCHEF MALAYSIA MUSIM PERTAMA dan KISAH AKU GERAM DENGAN BUDAK JUNIOR!!!!

Assalamualaikum.....

Juara Masterchef Malaysia Musim Pertama telah pun diumukan tadi.. Pergh.. walaupun agak geram gak... Tapi, aku terima jerk kegeraman itu.. Eh cop..bukan sebab aku geram ngan Ezani yer, tapi geram ngan budak-budak asrama aku ni, lebih-lebih lagi budak JUNIOR.. kau tahu, ramai gler berkumpul nak tengok bola sepak arini sebab MU VS MAN CITY... dan hanya AKU SORANG SAHAJA yang nak TENGOK MASTERCHEF MALAYSIA FINAL kat situ.. kau bayangkan.. aku ni memang betul-betul minoriti..


Aku bukan tak nak tengok bola tu, tapi aku lebih nak tengok MATERCHEF MALAYSIA FINAL... Pergh.. lepas tu ada beberapa orang budak JUNIOR ni memang buat aku geram.. Agak-agak lah pun kalau nak tengok bola, tapi janganlah ingat kau tu senior sangat.. Aku bukan nak bukak isu SENIOR or JUNIOR kat sini, tapi kalau dah nama JUNIOR tu cam TAK HORMAT kat senior.. Kau tak geram ker? Pergh.. geram kotttt.. Perlawanan bola tu belum pun start masa tu, lepas tu heboh nak tengok BOLA SEPAK tu.. Aku memang terus takder mood nak tengok.. Kawan-kawan aku yang lain, even sebaya ngan aku, takder pun nak cakap macam tu ngan aku.. Nak sindir-sindir ker haper ker.. Tapi, kau plak berani wat cam tu kat aku.. Sioooooooot ar.. memang aku dah menyampah ngan kau sekarang.. Even aku tahu kau memang menyampah dengan aku, tapi kau kena tahu, aku lagi menyampah dengan kau.. Huh!!!!!!!

Eeeeeeee...geram giler... Siooooooooooooooootttttttttt!!!!!!!!!!!


Paperpown, TAHNIAH kat EZANI sebab menjadi JUARA MASTERCHEF MALAYSIA MUSIM PERTAMA.,.. Anda memang KONSISTEN DAN TERBAIK!!!!! :)


psssssssst: Muka EZANI tu, sekali pandang cam MELLY dalam TENTANG DHIA kan? :)

2 comments:

♥ Nana BamBam ♥ said...

hahaha..rileks cikgu rilkess

ape2 pon Ezani dah menang..yeayyyyyy!!

dan apa yang penting MU pon MENANG..yeaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!! :P

storyfromme said...

hehehe..relax cikgu.biasa la tu zaman sekarang junior buli senior.hehehe.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails