Tuesday, January 10, 2012

GAMBAR HUJAN TURUN DARI AWAN YANG SEMPAT DITANGKAP OLEH JURUGAMBAR

Assalamualaikum...

Pernah tengok hujan? Mestilah pernah kan? Takkanlah tak pernah.. Tapi, pernah tak korang tengok macam mana hujan yang turun dari awan tu betul-betul terjadi depan mata korang? Ha, mesti menakjubkan kan? Maka malam ni, oleh kerana aku dah terlewat update post, sebab tengok citer INSIDIOUS tadi (baru nak tengok seh..menakutkan.. uhuuhhuh), maka, aku post benda yang ringkas jerk malam ni..

Jadi semua dah bersedia nak tengok? Jom......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.