Wednesday, January 4, 2012

MISI KEDUA BERJAYA - OMBAK RINDU DAN KIWI KASUT..

Assalamualaikum

Alhamdulilah.. Misi Kedua Berjaya...
Kali ni misi apa pulak yer?
Masih meneruskan kesinambungan MISI PERTAMA ,tapi movienya plak ditukar... Kali ni ktorang tengok OMBAK RINDU plak.. Sambil makan KEK CONLAT MOIST, POPIA NESTUM dan KUIH SIPUT.. hahahahaah... Aku sebenarnya rancang nak tengok HANTU SUSU ngan mereka, tapi rumate aku cakap tak best plak... Maka, aku tangguhkan dulu dan menonton movie OMBAK RINDU guna netbook rumate aku..


Hahahaah. rasa lawak plak bila tegnok diowang asik berteka-teki tentang apa yang akan terjadi kat Izzah dan Haris....  Diowang asik tanya aku jerk, apa yang terjadi lepas tu.. Aku just senyum jerk.. Biar mereka rasakan kejutan itu.. ahahahaha...Tapi, masa tengok tu, ktorang kunci bilik supaya takder orang kacau.. Tapi sayanglah, asik-asik ada jerk yang memokak datang nak itu lah, nak inilah.. haISH...

Last-last masing-masing ngantuk.. Baru tiba part si Mila baru balik dari oversea tu, terus diowang STOP.. Nak sambung esok plak.. Nasib baik aku dah tengok kat wayang aritu, even belakang aku ada pompuan memekak masa tengok filem tu.. Spoil betul.. hahaahaha

Lepas tengok filem tu, aku terus kiwi kasut kuliah aku.. Pergh.. lenguh giler tangan aku.. Aku rasa macam masuk PERTANDINGAN MEWARNA plak.. Nak gosok kasut tu kasi betul-betul kilat memang penat.. Huh... Takpew, demi semester baru yang akan bermula esok, ku gagahkan jua.. huhhuhu.. Doakan yer.. AMIN.... :)

4 comments:

~SYAZ~ said...

wah!!
ombak rindu..dah banyak kali aku katam cite tu..
event malam tadi pon ktorang buat tayangan cite ombak rindu kat dewan utama..buat ala2~ tengok kat wayang gitu..pastu kat luar dewan ade jual popcorn ngan air..

Unknown said...

SYAZ...

hahahhah..
untunglah..
siap ada jual popcorn ngan air..
btol2 cm tgk movie... :)

Hanif said...

tak nangis tengok Ombak rindu?..kekeke

storyfromme said...

macam2 feedback dari cite ombak rindu ni.pening kepala da.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails