Sunday, January 29, 2012

PEMENANG ANUGERAH JUARA LAGU 26 (AJL 2011) | AJL 26 (AJL 2011 ) | HAFIZ - AWAN NANO

Assalamualaikum.....

Update sepantas kilat!!!!

vokal terbaik : HAFIZ - AWAN NANO
persembahan terbaik : ALYAH - KISAH HATI

KETIGA : KARMA - FAIZAL TAHIR
KEDUA : BERIBU SESALAN - 3 SUARA
JUARA:

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
HAFIZ!!!!!
AWAN NANO!!!!




credit to: SINI

TAHNIAH DIUCAPKAN!!!!


Tahun ni target aku meleset sama sekali!!!!!
Aku target SEDETIK LEBIH / SUNGAI LUI... Huhuhu..tapi, bila fikir balik, kekuatan AWAN NANO terletak pada LIRIKnya yang MANTAP!!!! Ditambah pula dengan persembahan HAFIZ yang betul2 FEEL!!!!

Tapi bagi aku, AJL 26 ni KURENG lah.. kawan-kawan aku pun cakap.. Dari segi persaingan lagu memang sengit.. Tapi, dari segi persembahan, hiasan pentas, biasa jerk.... Ada sesetengah artis yang aku target akan MENYERLAH, tapi ternyata hambar.. Hurm.... Tapi, seriously aku suka persembahan ALYAH dan NAJWA LATIF.. Even suara NAJWA cam tenggelam timbul, tapi konsep dia tu nampak comel.. Teringat plak kat IKLAN CADBURY.. huhuhu..

Btw, dari segi keputusan, aku puas hati.. Cuma untuk KARMA, aku tertanya-tanya sebenarnya.. huhuhu.. Takpew.. Mungkin tu rezeki kotttt.. Misi aku esok, nak download persembahan yang aku suka!!!!! :)

CAMNER PENDAPAT KORANG UNTUK AJL 26 ???? OK???


5 comments:

ariffin mutalib said...

target Penakut akan mendapat tempat..tapi tiada..Awan Nano mmg patut dapat tempat johan..simple is the best..Less Is More

Unknown said...

tahniah hafiz!!

memang layak menang!!

Wardatul Jannah said...

x follow sangatlah AJL nie cikgu,ape kate cikgu je yang masuk bertanding?huhuh

Hanif said...

kalau Cikgu masuk bertanding jangan risau ...kalau AJL ada sms kit aorang sms banyak2.. siap banner lagii...dan ada fan club lagi..hehehhe

Adnin Aaina said...

aq suke hafiz mng...
tp agk terkilan 3 suara dpt no 2..
nk y no 1..
ni ym aq.. adninaina_91@yahoo.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails