Saturday, January 28, 2012

ANUGERAH JUARA LAGU 26 | AJL 26 | JOM KITA TEKA SIAPA AKAN MENJADI JUARA!

Assalamualaikum....

Sekarang ni aku tengok ramai blogger yang buat entry pasal AJL 26 ni, termasuklah HANIF IDRUS ... Wah, memang debarannya kian terasa...

ALUNAN MUZIK BERGELORA

Debaran AJL 26 kali ni memang terasa!!!!!

Kalau macam tahun lepas, aku rasa saingan tu tak berapa sangat, sebab aku memang target, dan betul2 target TOLONG INGATKAN AKU yang akan menang.. dan ALHAMDULILAH lagu tu menang..Even banyak kontroversi selepas lagu tu jadi juara, tapi aku memang yakin dengan keputusan itu...

Tapi untuk tahun ni, target aku macam banyak sangat.. dan jadi agak keliru... Kalau kau nak tahu, aku ni sebelum AJL, aku akan dengar sendiri lagu-lagu yang masuk final... Tapi tak semua lagu yang aku dengar.. Aku dengar lagu TOP 5 yang telah aku target..

Setelah dengar lagu-lagu tu, aku jadi cam ntah lah.. Kejap aku target lagu ni, kejap target lagu tu.. Hurm..

Oh yer, bagi korang plak..

LAGU MANA YANG AKAN MENJADI JUARA???? DAN SIAPA TOP 3 ANDA????



2 comments:

^^Nur Izat^^ said...

my top 3 list: Beribu Sesalan, Sungai Lui, & Penakut. Ada yg sama x dgn cikgu fiq? =)

azhar said...

My top 4 :Sungai Lui , Gadis Semasa , Wanita Seluruh Dunia , kalau berpacaran..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails