Saturday, January 28, 2012

SOFTWARE MELAJUKAN YOUTUBE DAN DOWNLOAD VIDEO SECARA AUTOMATIK

Assalamualaikum

PERNAH DENGAR BYWIFI VIDEO STREAMING DOWNLOADER?

Aku yakin dan percaya, mesti ramai yang dah tahu pasal benda alah ni kan, dan aku yakin jugak mesti tak ramai lagi yang tahu kan? Ok, bagi yang belum tahu tu, meh aku kasi tahu.... Software ni sebenarnya aku dah pakai around 2 tahun yang lepas... Even ada kawan aku yang tak berapa suka dengna software ni, MUNGKIN TAK SERASI kot, tapi aku pakai elok jerk.. huhhuhu...

Sebenarnya, bagi aku fungsi utama benda alah ni adalah untuk MENDOWNLOAD VIDEO SECARA AUTOMATIK.. Serius weh.. bukan setakat video jerk, lagu pun boleh..

Sebagai contoh:

Kalau aku bukak blog orang yang ada pasang lagu, secara automatik, lagu tersebut akan didownload ke lappy aku... Tapi, dengan syarat, kena pastikan habis dengar lagu tu lah...

Lagi 1, kalau tengok youtube, bagi aku, agak lajulah sedikit berbanding kalau aku tak pakai software ni... So, aku nak tengok tu rasa lega jerk... Tapi, bergantung pada kelajuan beruk kau jugak lah.. Kalau beruk kau dah tahap lembab gaban GPRS, tak payah menggedik nak tengok youtube..

Selain itu, kalau macam kau terlupa nak download video guna downloader ker, whatever lah, dan tetiba teringin balik nak tengok video tu, kau boleh tengok balik kat peti simpanan yang BYWIFI telah simpankan.. Peti simpanan tu akan ada di sebelah kanan bawah bg yang guna VISTA cam aku.. huhuhu...

sumber gambar

cam ni lah peti simpanan tu...


Untuk lajukan youtube tahap gaban tu, tak silap aku ada caranya... Tapi aku tak explore lagi.. Sebab target aku nak download automatik jerk.. Untuk tengok camner caranya, tengok kat sini:
Video ni ada kat youtube. Namanya :

HOW TO MAKE VIDEO LOAD FASTER




Ha, untuk sesiapa yang nak try tu boleh lah download di:

BYWIFI VIDEO STREAMING DOWNLOADER

Kalau sesaja nak try pun takpew.. kalau tak berkenan tu, UNINSTALL lah balik.. Kan??? Tapi, kalau kau tanya aku, aku memang pakai benda alah ni.. Tapi, kalau urusan download mendownload, aku guna REALPLAYER DOWNLOADER.. huhhuhu..

Align Center

SELAMAT MENDOWNLOAD :)



Pssssssst:
Oh yer..bagi yang tak tahu camner nak simpan video yang telah didownload ke dalam lappy kesayangan anda, nanti insyaAllah saya akan buat entry pasal tu yer... Tapi, kalau explore sendiri pun boleh kottttttt.. huhuhhu :)


0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails