Saturday, February 4, 2012

BULAT KECIK, BULAT KECIK, BULATLAH BESAR....

Asalamualaikum....

Apa tu bulat kecik, bulat kecik, bulatlah besar???? Ha, ni merupakan permainan masa kecik-kecik dulu.. Kau ingat tak, masa sekolah rendah korang ada main lukis-lukis gambar anak beruang? Lepas tu mesti kau nyanyi satu lagu sambil lukis ikut lagu tu kan????

tajuk :ANAK BERUANG
komposer : aku pun tak tahu
lirik : lagi lah aku tak tahu..

Bulat kecil, bulat kecil,
bulatlah besar, 
sayang mama, sayang papa,
sayang semua,
6 kali, 6 kali, 36
6 kali, 6 kali,
anak beruang.

Ha, setelah siap lagu dinyanyikan, maka gambar yang siap adalah macam ni:


hahahhaha.. buruk giler lukisan aku...

TAPI!!
PERKARA PENTING YANG PERLU KAU TAHU!!

Walaupun lagu ni tak pernah masuk AJL, tapi aku tetap suka lagu ni.. huhuhhu :)

4 comments:

Ayuni said...

lagu zaman budak2 dulu....

Rozuan Ismail said...

huhu.teringt lg wat benda ni masa kecik.miss my little time

sugar2 kapas strawberry said...

cute je doodle :)

wawa meiko said...

Kikiki .

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails