Sunday, February 5, 2012

TAK SEMUA FILEM BARAT TU BEST!!!!

Assalamualaikum..

The Grey dan Haywire!!!!! Itulah cerita yang aku tonton kat wayang ALAMANDA tadi! Pergh.. serius tak best! Aku memang cadangkan kat kau semua!!! JANGAN TENGOK!!!! Tetiba ras amenyesal plak tak ikut kata hati aku untuk tengok SUMPAHAN KUM-KUM!!! Even dengar cam kelakar, tapi ramai kata macam best!!! Dari hari tu lagi aku nak tengok cerita tu, tapi tak jadi-jadi lagi.. Aritu kawan aku ajak tengok JOURNEY 2 yang THE ROCK berlakon tu.. Ya Allah!!! TAK BEST LANGSUNG! KLISE!!!!!

 
So, aku pun cadang arini nak tengok cerita tu.. Tapi, kawan aku pun tak nak.. Last-last tengok THE GREY!!! Pergh.. serius tak best! Aku ingatkan pasal SERIGALA JADIAN, rupa2nya pasal kisah kapal terbang terhempas kat ALASKA, then tempat tu banyak serigala, then mereka berusaha untuk survive.. Perhh.. ENDING dia cam hampeh!!! Klise + BORING + aksi yang sangat biasa jerk.. So, aku bagi  
4 /10 bintang!
 

  Untuk menyedapkan hati aku dan kawan aku, ktorang rancang nak tengok wayang waktu malam plak.. Citer HAYWIRE!!!!! Poster dia nampak macam best!!!! Penuh ngan aksi!!! So, dengan harapan yang tinggi menggunung, pukul 9.30 malam pun ktorang masuk wayang.. PERGH!!!! TAK BEST JUGAK!! BORING!!!! Lepas tu cerita dia memerlukan kita menghafal watak-watak tu untuk fahamkan cerita tu..

 

Terus terang aku cakap, aku tak berapa faham cerita tu.. jiwa cerita tu memang tak sampai kat aku..  Ending dia LAGI MACAM HAMPEH dari THE GREY.. Kau bayangkan, bila kau tengok adegan yang sepatutnya bukan adegan ending, dan kau mengharap apa yang berlaku seterusnya.. Aleh-aleh THE END!!!! Pergh.. memang buat aku mencarut lah kan.. Cuma 1 jerk aku suka, heroin cerita tu berlawan, MEMANG MANTAP!!! Aku dapat rasakan kesakitan yang dialaminya!!!! So, untuk citer tu aku bagi  
4/10 jerk!!!

 
So, bila keluar jerk panggung, kawan aku yang cadangkan kat aku pasal citer tu, memang terus kena maki ngan ktorang yang lain.. Huh!!!! So, ktorang dah pesan awal.. Sesiapa yang nak bagi cadangan untuk FILEM, memang kena berhati-hati.. Kalau tak best, memang sah kena MAKI!!!!

Sampai sekarang aku masih lagi nak tengok SUMPAHAN KUM-KUM sebab aku merasakan FILEM tu BERBALOI daripada 2 FILEM kat atas!!!!

Kesimpulannya :

TAK SEMUA FILEM BARAT TU BAGUS YER!!!!!!!!

4 comments:

aindzaya said...

sebab tu kene support filem melayu..kan kan kan?

Dihimpit lelaki lelaki. Dilema!

qasehraihan said...

semalam saya g tgk citer Azura...boring jugak tahap gaban...lembik mcm drama biasa2 je citer tu..hoho

Hanif said...

kasihan kawan tu...hehheehehehe...

sabree hussin said...

tengok sedutan cerita haywire tu nampak macam tak kualiti je kamera dia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails