Saturday, February 18, 2012

TUAH DIROGOL !

Assalamualaikum

COP !!! Sebelum tu aku nak bagitau yer, aku bukan nak cerita tentang BETAPA BERTUAHNYA ANDA DIROGOL yer!!! NO!!!! NO!!!! NO!!! Kalau ada dalam kepala korang, sila buat adegan melempar cakera sekarang.. dan lempar tanggapan anda itu jauh2.... huuhhuh... Ha, sebenarnya, aku nak citer pasal sesuatu...


Kenalkah anda dengan TUAH? Siapakah TUAH? Adakah HANG TUAH pahlawan MELAYU MELAKA itu? Meh sini dengar cerita dari aku... Lebih kurang cam ni dialognya....




" Awak semua tahu, TUAH tu dah semakin besar dah. Saya pakaikan dia baju ketat-ketat... " kata pensyarah aku..

Eh, bahaya tu puan..

Tu lah pasal, sekarang ni dia asik kena kejar jerk dengan kucing lain....

Yeker???? Bahaya tu...

Aritu saya cari dia merata... Saya panggil..TUAH..TUAH...TUAH...

Lepas tu, jumpa tak puan?

Saya jumpa baju dia jerk...

baju????................. BAHAYA TU!!!! Lepas tu apa jadi puan?

Saya cari dia merata.. Lepas tu, saya jumpa dia tercungap-cungap...

Dia ada ASTHMA ker?

Bukanlah, dia KENA ROGOL!!!!!

HAHAAHHAHAHA (terus satu kelas gelak...)

Aku pun tanya lecturer aku:

Puan, TUAH tu jantan ke betina?

Betina lah...

Owh... nasib baik betina, ingatkan jantan.. kalau tak, mesti akan diCOP sebagai KUCING GAY!!!!!

Ha,,,,,,,,tu jerk lah citer aku.. Kesian kat kucing tu.. Dia tak biasa kena rogol agaknya...Sebab dia selalu duk dalam rumah.. Keluar pun jarang.. Dia manja ngan lecturer aku.. huhhuuh.. Paperpown, aku suka dengan citer TUAH DIROGOL tu... :)


6 comments:

YaYaNsMuM said...

ish2...hampeh tul...huhu... :P

Koding said...

Koding Berkata:
Kalau kena rogol...
Tak bertuah laa dianya..

cikmawar said...

haha..
kalau mcm tu kene nikahkan Tuah tu, nnt pregnant anak luar nikah.. hi3

cikgu06 said...

hahahaha

❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤ said...

Tuah tu betina rupenye...ingatkan jantan...bila da kena rogol tu, haruslah ditukar namanya, malang ..:p

KHai said...

Kelakar cerita tersebut... Ingatkan apa yang bertuah tu... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails