Thursday, March 1, 2012

AKU INGATKAN PATUNG, RUPA-RUPANYA MAYAT....

Assalamualaikum

AMARAN!
MEREKA YANG MENGANDUNG, LEMAH JANTUNG DAN MENGHIDAP PENYAKIT KRONIK, DILARANG MEMBACA ENTRY INI. PIHAK CIKGUFIQ TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP MASALAH YANG BERLAKU.


Tadi, aku jumpa mayat dalam bilik air. Serius geram dan terkejut!!! Kenapa plak aku geram? Ha, meh aku nak citer sikit...

Tadi, aku nak pergi bilik air.. Tetiba aku bau satu benda busuk. Aku pun buat tak tau jerk lah kan.. So, masa pergi kat sinki tempat nak basuh baju tu.. Aku serius terkejut.. Aku jumpa mayat weh.. Mula-mula aku ingatkan patung, rupa-rupanya mayat betul.. Kesian giler mayat tu.. Kecik lagi..dah kebiru-biruan dah.. Haish... terus aku geram!!!! Aku sempat jugak amik gambar tadi...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 


nampak macam udang ketak. tapi kalau udang ketak, kepala dia leper sikit.. udang apa ek??

Saper punya keje lah ni.. Suka-suka hati jerk buat macam ni.. Tak tahu lah sama ada kau bela ker, beli ker. tapi yang penting, tolong jangan buang dalam sinki macam tu jerk. Memang lah pagi-pagi akan ada cleaner tolong bersihkan.. Tapi, takkanlah nak biarkan mayat udang tu berada kat situ sampai pagi.. Busuk seh.. Haish.. kadang-kadang tengok jerk macam dah matang, tapi mentaliti masih kebudak-budakkan.. Sengal!!!!

GERAM!!!! 
kesian udang tu.... huh..


5 comments:

ZWAN SABRI said...

Mesti roh udang tu x aman kan.. HAHA

Meet Uncle Haire said...

goreng pon sodapppp

Hanif said...

Gemuk udang tu tu...tapi tak nak makan ..darah tinggi!!! Gout!!! Henpedu problem...kekekke

Juliet_iRa~" said...

huuu..kesian mayat udang tu..heee ;p

miss kecoh said...

potong btul . . aku serius nk bce smpai hbis, rupenye2 bangkai udang..hooo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails