Sunday, October 21, 2012

KISAH SI KECIL ADAM PART 1

Assalamualaikum...

Wah, tetiba sekarang ni datang mood nak cerita tentang salah sorang anak buah kepada kawan aku ni.. Namanya ADAM.. Umur 7 tahun.. Dia ni sangat periang.. Bak kata kawan aku dia nI comel... (biasalah kan budak2 ni comel..)

Apa yang menarik perhatian aku, setiap kali kawan aku citer pasal ADAM, aku mesti akan tercengang.. Sebab apa? Sebab budak tu punya percakapan macam orang dewasa.. dan ada kalanya mengejutkan kau..
Kali ni nak kongsi 1 benda dulu dari apa yang dia cakap..

Situasi nak kemas rumah..

Mama : Adam, macam mana ni? Mak sedara kamu nak datang, tapi kita belum sempat kemas rumah lagi..
Adam : Mama, jangan risau. Bawa bertenang.. Apa kata, mama uruskan bahagian atas, biar Adam jerk uruskan bahagian bawah. Kita kena bekerjasama Mama.

Tak tahu lah bagi korang biasa.. Tapi bagi aku. Budak yang berumur 7 tahun, kalau cakap macam tu.. MENGAGUMKAN!!!!!!!!!

Huhuhuuh.. tu jerk untuk arini.. Daaaa :)

2 comments:

cerita best said...

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog nie,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

Abak@Pedamba Cinta Penuh Mahabbah said...

wah...memang fikirannya Adam dah matang..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails