Tuesday, November 6, 2012

TERINGIN NAK MAKAN BURGER BAKAR!!!!!

Assalamualaikum...

Burger Bakar sekarang ni banyak sangat yang dijual.. ada yang kat Rawang, ada yang kat Shah Alam dan macam2 lagi lah...

Bila aku terpandang semua tu, rasa cam teringin plak nak makan!!! Bila sekali tengok tu cam Craby Patty Mr Crab dalam Spongebob plak... huhuhuhh...

Saper yg pernah rasa burger ni, meh lah citer ngan aku, sedap ker tak???? Harga berpatutan tak dengan apa yang korang makan tu? Korang suka yang ada cheese atau telur???? huhuhuh..


picture credit to: GOOGLE IMAGE :)

Terliur..terliur... Dah, dah, tak boleh citer panjang2.. Esok aku exam.. huhuhuh,..

psssssssst: Doakan saya untuk exam TEORI PEMBELAJARAN, SUMBER DAN PENILAIAN DALAM PENDIDIKAN SIVIK KEWARGANEGARAAN yer.. Amin... :)

9 comments:

NANA NAZIRA.. said...

rawang burger bakar tu aku dah mkn ngn kanak2 nie... sedap gler!!! yang burger tingkat tu si ida mkn.. bg aku chess ada lagi sedap! perfecto!!!!

Cik Jelly Chan (CJC) said...

bege nih lah dok nampak org post dkt fb...terliurr tp kat penang takdak :(

♥ Nana BamBam ♥ said...

subhanallah..sedap tuu...mesti kenyang seminggu tuh

Cik PensiL said...

saya tak suka sangat makan buger . jarang2 .

antara cheese dengan telur 2 sedap . ada dua2 lagu best .

kalau buger tinggi melayang macam gambar tu macam mana nak makan ? hehe :D

Herma Julianny said...

tak pernah makan lagi..
tentu sedap kan??
gud luck untuk last paper!!!^___^

Macy Humaira said...

akak dah habis paper. lalala

cerita best said...

wahhhh sedap nya nk sikit

~ Cik LuLu ~ said...

wah..terus lapar tgk :)

Opah Kentang said...

fiq! balik melaka kita g makan burger bakar eh!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails