Tuesday, December 25, 2012

Dapur Kampus Bersama POLY Cuisine Menampilkan Warga Politeknik!

Assalamualaikum..

Semalam aku tengok berita, lepas tu dengar 1 rancangan baru di RTM iaitu DAPUR KAMPUS BERSAMA POLY CUISINE! Yang menariknya ialah, rancangan ini menampilkan chef-chef MUDA pelajar tahun akhir di POLITEKNIK!!!! Ada around 30 orang dari beberapa politeknik yang terpilih. Mereka dari jurusan yang berkaitan dengan bidang masakan dan pengurusan makanan ni.. Tapi aku lupa nama jurusan tu..

Wah..aku terus teruja dengar! Serius!! Bagi aku program macam ni bagus tau... Memang terbaik lah warga Politeknik serta pihak yang menganjurkan...Maklumat yang aku dapat ni pun hasil aku menonton berita semalam tu... Bila aku try search google untuk tahu maklumat lanjut, tak banyak maklumat yang aku dapat. Kalau ada pun, dari official blog Karl Shafek.  Apa pula kaitan dengan  Karl Safek? Sebab... pengacaranya ialah beliau.. Wah.. untung geng-geng Politeknik dapat beramah mesra dengan beliau!


 picture credit to: SESAYANGS

Antara kampus yang terlibat aku tak ingat sangat.. Yang paling aku ingat ialah POLITEKNIK MERLIMAU dan POLITEKNIK di PASIR GUDANG sebab dua-dua kampus ni memang aku tahu tempatnya...  Kalau korang ada sebarang maklumat tambahan, jangan segan-segan begitau aku yer...

Oh yer, program ni mula bersiaran pada 6/Jan/2013.. Setiap hari Ahad pukul 12.30 pm di RTM 1!!!!

:)

15 comments:

laskar pelangi said...

bagus tu rancangan tu..kan.ada jugak penonton tgk..semangat nk masak2..yg mana nak jd chef..boleh usha2 masuk politeknik nanti;)

Unknown said...

laskar pelangi...

tau xpew...
bgsu rncgn tu.. :)

Chic Na said...

eh tak tau pun rancangan ni. nak tgk la. time kaseh bgtau. huhu..

Unknown said...

Chic Na..

fiq pun baru tau smlm.. sama2 :)

Pykaa Pdott said...

hye cikgu , pyka dtg sggah , baca entry n follow cikgu ea :)

Mahfuzah Mahmud said...

dip. hotel and catering nma jurusan tu..
hari tu ada dia dtang politeknik kt perlis..
ada nampak karl shafek tu..

masa tu tak tahu pun dia buat untuk rancangan apa..huhuu :)

Nazurah Zurah said...

Assalamualaikum > Follow sini ye . Follow back :D #2717

http://nazurah-offical.blogspot.com/

ruby bieha said...

dik akk dh tukr url aw..roseviolet90.blogspot.com

Unknown said...

Pyka Dott..

thanks pika.. :)

Unknown said...

Fuzah Mahmud..

oh.. tu nama cos nyer... wah.,.dia datang sana? bestnyer... btw, thanks for the information... :)

Unknown said...

Nazuraha..

thanks follow :)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

kak ruby...

fiq dh lawat blog baru akak td :)

Anonymous said...

tq cg fikri..,rancangan tu bukan sahaja mengetengahkan bakat pelajar2,tp kita cuba ketengahkan inovasi pelajar,lepas ni..politeknik akan ada brand sendiri..insyaallah..polycuisine..jgn lupa tonton ek..tq..

Sharizaini-politeknik tuanku syed sirajuddin,perlis.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails