Sunday, January 6, 2013

KEPUTUSAN ANUGERAH JUARA LAGU 27 (AJL 27)

Assalamualaikum..

Anugerah Juara Lagu 27 (AJL 27)  baru sahaja tamat tadi.. Walaupun aku nak terkencing sangat-sangat ni, tapi aku tetap gigih nak update! Serius weh.. Kalau kau tengok cam ner keadaan aku update ni, mesti kau rasa nak gelak giler-giler.. Ok sudah! Lupakan!

Kau tahu, dah lah kad astro kat blok asrama aku ni HILANG! Saper ntah yang pegang, geram aku! So, aku ngan kawan-kawan aku gigih lah pergi ke blog asrama lagi 1.. Buat muka tak malu.. Walaupun ada yang nak tengok bola, aku peduli haper..hahhahaaa..

Kalau kau nak tahu, aku siap buat SKEMA PEMARKAHAN AJL tau.. Kawan-kawan aku pun buat! Tapi keputusan agak meleset! Hahahahahah.. Saja-saja jerk nak buat! Huhuhu...

Meh tengok result..

PERSEMBAHAN TERBAIK

( TEMAN PENGGANTI)

VOKAL TERBAIK

 (HAFIZ -KU AKUI)

TEMPAT KETIGA

HAFIZ ( KU AKUI)

TEMPAT KEDUA
 IDOLA ( AZLAN AND THE TYPE WRITER)

JUARA!!!!!
YUNA (TERUKIR DI BINTANG)
-Dinyanyikan oleh Aizat
Kalau kau tengok persemahan Aizat tadi, nampak sesuai sangat.. Dengan misai dia..Huhuhu..

Paperpown tahniah untuk semua Finalis AJL.. Bagi aku AJL tahun ni sangat mantap dan kreatif!! Ala-ala macam persembahan BEYONCE.. Mesti akan menang Rancangan Muzik Terbaik nanti..Huhuhu..

10 comments:

Badrul Hisyam said...

yes ! lagu feveret aku menang ! hahaha..

hana hadi said...

aizat tu nampak hensem plak ada misai,haha ala2 klasik. mmg best..

Cikgu Fikri said...

Badrul..

lagu tu mmg menjadi kegilaan.. ala2 cm kt venice :)

Cikgu Fikri said...

hana..

hahahaa..haah..sekali tgk misai tu, ala2 cam lelaki eropah plak..sesuai ngan lagu tu..huuh :)

~♥ iella ♥~ said...

Best Aizat nyanyi smlm...comey ja...hehe..suka.suka.

Hanif Idrus said...

Sebab nyanyian Aizat memang sempoi..gaya playboy Paris..heheheheh.
Memang layak menang sebenarnya!!!

Chic Na said...

ala tak tengok semalam. nnti mesti ada ulangan kan.

Cikgu Fikri said...

iela...

hahhhaha.. nampak sweet jerk..huhu :)

Cikgu Fikri said...

Hanif,,

tau xpew..
sempoi jerk dia..huhu :)

Cikgu Fikri said...

Chic Na,.

knp x tgk? best tau.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails