Saturday, February 2, 2013

BAGUS ATAU TIDAK BERTUKAR-TUKAR PRODUK PENCUCI MUKA?

Assalamualaikum..

Aku yakin dan percaya pasti ramai di antara korang semua yang pakai pencuci muka kan? Mesti muka feeling-feeling ala-ala Adira kan... Kalau orang tanya apa rahsia kecantikan wajah kau yang putih berseri, mesti kau bagitau produk apa yang kau pakai kan? Atau ada di antara korang yang bagi jawapan:

AIR WUDHU JERK..

Wah..mantap!! huhu... Tapi secara jujur aku sentiasa yakin bahawa air wudhu mampu mendatangkan NUR pada wajah.. sebab kalau lepas solat, kita akan sentiasa rasa macam segar dan berseri kan? 

Ok., berbalik pada tajuk.. Ada tak di antara korang semua yang suka bertukar-tukar produk pencuci muka? Bagus ker? Bukan apa, aku tengok ada sorang kawan aku ni, dia citer lah, yang dia pakai produk apa ntah.. Dulu dia pakai produk lain.. Tapi sebab aritu katanya produk tu famous... Terus dia nak guna...Tetiba kulit muka dia cam mengelupas.. Terus mak dia tak bagai pakai...

Ada sorang kawan aku ni plak.. Dulu muka dia cam agak kusam jugak lah.. Tapi still ada serinya.. Tapi sekarang, MAKIN BERSERI.. bila salah seorang kawan aku tanya apa rahsianya, katanya dia guna produk yang dalam internet tu.. Apa ntah namanya... Kawan aku yang bertanya tu plak, pakai produk tu dulu sebelum tu.. Tapi sekarang dah ukar produk lain seba bproduk tu cam leceh nak dapat..Kena tempah kat internet bagai.. Leceh katanya...

So, bagi korang bagus tak tukar-tukar produk pencuci muka ni? Bagi aku lah, bagus bila kulit kita serasi ngan produk tu.. Tapi kalau tak serasi.. Terus jadi lain plak... Kan?

Pendapat korang plak macam mana?

4 comments:

Chic Na said...

rasa macam tak bagus tp selalu je buat. hihihi..

fifie said...

Kawan pakai tabita ke atau karme ? Kalau dalam on9 dua tu yang tengah hot sekarang kalau produk pencuci muka lah. Kalau yang pil2 banyak je. Hehe. Fie selalu tukar pencuci muka, dah bosan yang nie pakai yang lain.

Nazmin Nazifa said...

pencuci muka ade je,tapi tak pakai-2 pun. sbb malas :P hehehehe

berbalik kpd soalan,tak bagus ! kihkihkih... tatau la apa jd 30 tahun akan dtg XD

Nick Nashram said...

aku x pernah tukar lg produk cuci muka..dari dulu duk guna produk yg sama..takut nati ade effect.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails