Friday, February 8, 2013

PATUT LAH AKU RASA SEMACAM JERK.....

Assalamualaikum...

Hari ni ramai yang pulang ke kampung halaman sempena cuti Tahun Baru Cina kan? Lepas jerk solat jumaat tadi, memang ramai dah berdosup-dosup balik... Aku pun tak terkecuali... 

Kau nak tahu, lepas jerk solat jumaat tadi, aku rasa nak buang air kecik sangat.. Tapi memandangkan aku dah janji ngan kawan aku untuk balik cepat, AKU HOLD DULU... (boleh plak main hold2..jangan selalu buat yer..bahaya..) So, aku jalan laju-laju sampai lah ke bilik.. Sampai jerk kat bilik, baru lah ada peluang untuk melepaskan hajat yang tergendala tadi...Hahahahah.... Betapa gigih aku bersiap siaga untuk balik awal..

Nak dijadikan cerita, aku sebenarnya dah packing barang malam semalam.. Tapi, masa dah nak balik tadi. Aku rasa cam semacam jerk.. Cam ada sumthing yang tak kena.. Lepas tu aku pikir-pikir balik, rasanya bilik dah kunci, tingkap dah tutup, barang-barang yang diperlukan dah bawak.. Apa lagi ek? Hurm....tak der pape kottttt.. So, aku naiklah kereta kawan aku iaitu CIK WIWI...

Bila dah sampai kat area NILAI tu, baru aku perasan... Patutlah aku rasa semacam, rupa-rupanya aku terpakai SELIPAR TANDAS!!!!!!!!!!!! Rasa nak menjerit jerk!!!!!! Padahal dah tiba Nilai kan..Hurm.. takpewlah... Selipar tandas pun, selipar jugak kan..... Hahaahahah..

8 comments:

Vee Lea said...

Looooooooooooll! Hahahahahahaha! Weiii, nak tengok gmbar slipar tandasss!! :P

Cikgu Fikri said...

vee lea..

mana boleh tgk..
rahsia!!! haha :)

fifie said...

Selipar tandas tu ada rupa tandas sangat ke? Kalau tak dimaafkanlah. Kuikui

Cik Jelly Chan (CJC) said...

wakakaka....bergayanya cikgu fiq balik kampung dengan selipar jamban...wakaka

Chic Na said...

haha.. hilang macho. :p

Cik Aied said...

nasib baik ko naik kete kak wie kan? kalau kau naik bas ke ape..mst kau malu 7 keturunan..haha

Nazmin Nazifa εїз said...

hahahaaaa,untung tak berkaki ayam XD

Nick Nashram said...

hahah..kadang2 masa nak blk umah mesti ade perasaan ade benda yg x kena..bila smpai umah baru tau benda yg tertinggal tu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails