Friday, January 7, 2011

Nak mencarut boleh tak?

Aku geram!!!!

Entry pendek jerk..
Aku nak tidor ni...
MATA AKU DAH NGANTUK!
hUH...
tadi aku beria2 nk buat satu entry khas utk korang,
tetiba plak aku tertekan aper ntah,
terus stuck..
Nak restart tak boleh plak tu..Mmg sioot..
Last2 aku tutup gitu jerk..
Bler bukak balik. semua yang aku tulis tadi, HILANG!
pErgh..lepas tu plak, internet aku boleh main aleh2 plak tab dia..
Ala2 cm pop up wondow yang boleh dialihkan ikut mouse..,
Kenapa jd mcm tu?
Aku serius geram!
Nak ikutkan hati, mmg aku nk tutup jerk laptob ni terus,
tp atas permintan kwn aku IJAM ISMAIL yang kata GELI dgn entry lepas psl
ULAT DALAM PAYUDARA tu, maka aku taip jerk entry ni..Terus dari hati!!!!
So, ni lah entry sampingan dr aku..GERAM!

18 comments:

Irma A.Wahid said...

uish...sabar dek nun

mera zati M.z said...

hahaha relax2 tarik nafas sruu ahh ~ XD

Zara Hannan said...

haha! take time dulu. tenangkan fikiran. haha

atie said...

eh..sabar..laptop kena belai..heheh..nnt lagi die majuk~

MiSzy DiaN said...

fiq!!
aku tak buat lg header arr..hehe..
tak taw..
hehehe

ijam ismail said...

sabar fiq~~~
huhu...kalo aq pun geram gak...
hehehe...

Nieza Micha said...

uitt... sabar2... huhu...

NURUL HIDAYAH said...

sabar cikgu... :)

Cikgu Fikri said...

irma..

hahhahaa..
mmg tgh sabar ni...
huhuhuh :)

Cikgu Fikri said...

mera zati..
huhuuhuu..
mmg dh relax dh ni.. :)

Cikgu Fikri said...

zara....

btol tu..
perlu utk tenagkan fikiran..
heehehe :)

Cikgu Fikri said...

atie...

btol tu..
tp, kdg2 geram gak bler laptob ni dh wat hal..
huhuhuhuh :)

Cikgu Fikri said...

dian....

pki jerk lah header lama..\
dh smart dh tu,,,
btw,













































aku pown xreti gak wat header....
huhuhuhh :)

Cikgu Fikri said...

ijam...

mmg menggeramkan pown...
rasa nk mencarut jerk.. :)

Cikgu Fikri said...

nieza....

hahaaa..
mmg ngAH sabar dah ni...
heeehe :)

Cikgu Fikri said...

nurul hidayah....

mmg tgh sabar gak ni...
btw thx 4 da komen...
huhuhu :)

MiSzy DiaN said...

fiq..
ko tak jenguk pn blog aku..
tak komen pn entry aku..
huhuhu..



























mana ko nie..






















wndu arr nak blogging ngn ko mcm slalu taw..

header tue? aku nak try wat nati laa..

Cikgu Fikri said...

dian...
sorry,
aku ngah update entry baru..
aku pown rindu nak blogging ngan ko..
huhhuhuh :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails