Saturday, January 1, 2011

Pernah Dengar Pasal Ulat Kucing?

Assalamualaikum...

Tadi aku bersiar-siar dalam dunia internet..Pastu, aku terjumpa sesuatu yang buat aku terkejut dan pelik..Korang nak tgk tak aper yang pelik tu? Adakah aku sorang jerk yang rasa pelik atau korang mmg dah pernah nmpak benda ni sebelum ni? Nama diberi dalam surat beranak adalah Ulat Kucing. Dilahirkan di..errr..maner lah aku tau..huhhuhu....



Ha, pelik kan? Nampak cm lucu jerk ulat ni kan? Saper kat rumah dia ader bela, angkat tangan!!!! Ulat ni bahaya tau..Nampak cm ala2 kucing jerk, tapi bulu2 yang pelik tu lah digunakan sbg senjata..Ala, cm ulat bulu gak..Tp, ni versi lain...tak tau lah versi pop rock ker, balada ker..(err..aper aku merepek ni?huhhuh)...

Kalau terkena ulat ni, tak lah sampai bawak ke kubur (tapi kalau dh ajal, mmg xbole jangka kan?)..Cuma akan menyebabkan luka jerk...Jadi, kena cepat2 rawat yer..Takut melarat plak...


Ok, tu jerk utk arini..Ngantuk dek.. :)

24 comments:

Fiqah Alias said...

ehh..ade ehh ulat gni..?? huhu..br rini fiqah tau..kucing mmg comel n kiut..tapi..klo ulat kucing....?? haaa..ish3..jgn trcilap udah..

Cikgu Fikri said...

Fiqah...

huhuhuhu..
kucing mmg comel..
tp, klu ulat kucing pown comel gak..
tgk bulu dia tu..
xnk pegang ker?
huhuhuuh......

NadiRah said...

macam biji buah bacang pon ade..
pasal buah bacang lepas makan..
ada bulu2 dekat biji dia...huhu

Cikgu Fikri said...

nadirah..
tu lah psl..
lebih kuran gmcm biji buah bacang,..
er,
fiq xsuka buah bacang..

Sallehudin Said said...

tak pernah dengar dan nampak pun ..

Cikgu Fikri said...

Salehudin Said....

tu lah psl..
aku pown xpernah dgr n nmpak pown seblum ni... :)

Siti Noraisyah said...

Uihhh!! Siti geli dgn ulat...

Cikgu Fikri said...

Siti...

HEHEHHEH..
tgk kepada komen siti tu,
fiq mmg dpt rasakan siti geli ngan ulat...
nak2 ulat yg pelik cmtu kan?
huhuhuh :)

Azmi said...

nampak cute...
haha....

ijam ismail said...

nmpk cm besar j ulat 2...
mner ko terjah ni?
huhu...
MENAKUTKAN!!!!

Nana Liyana said...

eeee gelinyeeeee :p

Cikgu Fikri said...

azmi....

mmg cute pown..
huuhuhuhu :)

Cikgu Fikri said...

ijam....

huhuhuhu...
ntah lah dek nun..
kt rumah ram rem pos kott..
huuhhuu :)

Cikgu Fikri said...

nana...

hahahahahaha..
mmg geli pown..
tp, cm comel kan?
huhuhuhu :)

.:rizaL:. said...

aku blaja IPBA

http://igossiprizal.blogspot.com/

.:rizaL:. said...

first year degree

tahun dpn g UPM

atie said...

haiwan ke ni???

Cikgu Fikri said...

rizal...

owh ipba..
aku ipis..
huhuuhuh.......

Cikgu Fikri said...

rizal..

wah, aku pown 1st sem degree gak...
huuhhuuh :)

Cikgu Fikri said...

atie


sejenis ulat....
huhuhuhuh :)

ahsfantasy24 said...

hehe..
camane ea klu kne tahi ulat
kcing tu.. maw gatal.. huu

Solihin Zubir said...

uik.. unik btol ulat tu..
kacukan kucing agaknya.. hehe..

MiSzy DiaN said...

fiq..
ada iras2 ke??
hahaha...
aku dah tgk..
kalu dr jauh nmpak arr mcm muka aku sket..ceyhh ayt prasan ni..huhu..

puas aku selongkar blog ko nie taw sn ko tk ltak archive..huhu..

napa ko tk on9 lg?
dah start kuliah ka??
huhuhu..

miszes ugly said...

unik..
suke!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails