Wednesday, February 16, 2011

AKU MENARIK DIR I!!!!!

Assalamualaikum...

Aku rasa aku nak buat satu keputusan yang drastik.
MAAF KEPADA SEMUA!!!!
Aku terpaksa menarik diri daripada PERTANDINGAN KARAOKE sepatutnya aku sertai pada hari Ahad ni.
Ntah lah, aku merasakan sekarang ni, byk lagi komitmen yang perlu aku selesaikan.
Yelah kan, walaupun karaoke tu memang aku minat sejak dari dulu lagi, tapi aku merasakan bahawa aku harus dan wajar menarik diri daripada pertandingan ini..

Hurmmmmmmmmmm...



Tapi, walau mcm maner pown aku akan datang jugak ker Karnival FESSAT tu utk bagi sokongan kepada mereka yang bertanding..
Sebab memang aku tringin nak tgk..
Saper2 geng2 blogger UKN, jom kita jumpa di Karnival Fessat pada Forum Khamis ni dan pertandingan Karaoke pada Ahad ni..
Jom........... :)

5 comments:

ila said...

syg nye tarik diri.

waw cikgu fiq mesti de bakat nyanyi yg best

pwincess Lov3y dOv3y said...

kalau cenggitu x pe la.
selesai dulu yang mane ptt dulu k.
x pe.
bnyk lagi pertandingan yg awk leh join.:)

Ayuni said...

hikhik, study comes first...

Miss A said...

takpe2,nyanyi2 kemudian okay?

ijam ismail said...

huhu..alasan j 2...cehh..masuk j la fiq oi...woot2~~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails