Sunday, February 20, 2011

HA?????

Assalamualaikum....

Alhamdulilah..assgment TITAS aku bersama cik Syazwani sudah hampir siap...Jadi, alang2 ni, kita blogging lah kejap yer...Ha, sbnrnya aku tak boleh lama ni, sbb arini 20 FEB 2011 merupakan besday kawan aku iaitu:



NABIHA SYUHADA!!!



DIA tgh call aku masa ni, tapi aku suruh dia letak kejap..Pastu call balik..(hahahahah.kejam)
Sebab aku nk wat citer pasal dia n laghi sorang ni...
Ha?
Saper lagi sorang tu?
Insan tersebut ialah CIK CIKA!!!
Dia wat award khas untuk aku...
Aku sebenarnya jarang nk wat entry psl tag dan award ni, tapi sebab aku merasakan award yang beliau wat ni ikhlas dari hati dan wat aku terharu..maka aku pown nak citer lah psl beliau kat korang...Jangan lupa melawat beliau di SINI..

Cita2 ingin menjadi popular seperti FATIN LIYANA!!
Paperpown, terima kasih kepada CIK CIKA..
Award yg sgt canteq!!!! :)

Tak lupa jugak..
HAPPY BESDAY NABIHA SYUHADA!!!!

6 comments:

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”

Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
NABIHA SYUHADA!!!

Heidi Shafiq said...

happy birthday nabiha.. :D

cika said...

tenkiu cekgu fik....cika pon terharu what. ngee ~

Azie Azra said...

fiq !kimslam kat teman yg bday tu yea.

uh cantik award !tahniah !ngee

ijam ismail said...

HB~~~
=)

MiSzy DiaN said...

fiq..
aku menang contest arr.. hihi..
rezeki kot sb nak jmpa ko dah kan..
aku tak sabar weyyhh nak jumpa ko.. hehehe

http://zone-bundle-chanteq.blogspot.com/2011/02/da-lucky-contestant-is.html






























tunggu aku nati taw..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails