Sunday, February 20, 2011

KENTUT PALING MAHAL DI DUNIA!

Assalamualaikum....

Tadi aku terjumpa satu berita yang agak menarik untuk dikongsi..Walaupun berita ni dah lama berlaku..Tapi, bagi yang belum tahu tu, sila2lah baca yer..Tak tau lah betul ker tak berita ni..Tapi, citernyer lebih kurang cmnilah....



Göran Andervass,, 44 merupakan seorang kakitangan komputer. Dia telah didatangi pleh seorang pelanggan di pejabatnya..Yang paling mengejutkan ialah pelanggannya itu telah KENTUT di pejabatnya dan menyebabkan bau yang kurang menyenangkan dan busuk gila babeng, tahap cipan....

Pelanggannya itu dituduh memprovokasi dia untuk kentut di depannya dan dia marah terhadap pelanggannya itu sehingga menimbulkan pertengkaran dan suasana hingar bingar yang menarik perhatian seluruh pejabat, sampai akhirnya berita itu sampai ke telinga bos pelanggan yang juga adalah pengarah Bank Nasional Sweden. (Wah..masa ni adegan tarik2 rambut telah bermula lah gamaknya)..

Andervass dan pelanggannya telah dipanggil oleh bos di Bank Nasional Sweden dan cuba mencari tahu apa yang sebenarnya berlaku. Andervass menceritakan apa yang terjadi tapi pelanggannya tetap membantah keras bahawa dia telah kentut dan menimbulkan bau yang tidak sedap, dan sekali lagi adegan tarik2 rambut hampir terjadi tetapi telah berjaya dikawal oleh pengarah Bank Nasional Sweden.
Andervass akhirnya diberhentikan oleh pejabat aduan bosnya di Bank Nasional Sweden dengan alasan "masalah peribadi".

Pergh.....lepas tu si Andervass ni tak puas hati lah kan...So, dia kembali menuntut kepada Bank Nasional Sweden untuk pangadilan dengan tuntutan inmateriil sebanyak U$ 100,000! Pergh..dan ternyata pihak mahkamah mengabulkan tuntutan Andervass dan Bank Nasional Sweden diwajibkan membayar pampasan inmateriil sebanyak U$ 100,000!

MAKA, DENGAN INI DIISYTIHARKAN,
Ini adalah KENTUT TERmahal yang pernah tercatat dalam sejarah tamadun manusia.

Pergh..gilak lah..Kentut pown boleh main claim2 plak kan..Pasal kentut jerk kott..Lepas ni aku rasa nk kentut kat pejabat VVIP lah plak..Nak2 masa tu ada VVIP DINNER kan..

Utk pengetahuan yang lebih lanjut dan study yang lebih gempak...(takut2 isu kentut ni keluar dlm soalan exam plak kan...Meh kita klik kat SINI...

Terima kasih diucapkan buat laman web terbabit! :)

13 comments:

emieysandra said...

pehh..dasyat kes ni..huhu..

zazaw said...

nanti aku nak kentut cm tu aaa

A.s.t.i.n.a said...

kentut siapa paling murah saya tahu.. kawan saya nama Ujang blogger yang meningkat naik yang akan kawen dengan blogger nama Yana Mei ini.. (sila ambil fakta relevan sahaja bahawa kentut ujang murah)

Nur Saxoni said...

HAHAHAH! gila mahal.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hihi..

ijam ismail said...

ok sgt menakutkan..haha

Fakir said...

membazir je kuar duit semata-mata pasai kentut..bg kat mktb buat program ok gak.... huhu

MULAN said...

hahahaaaa... tak rentung ke?

kira kekuri said...

uik,biar benar..hahhaa

normizarifah said...

ahahahha...dahsyat......

iniialahaku said...

nak jugaklah aku pon

blackrosehunter said...

kt luar negara boleh la kes gitu naek mahkamah..kalau kt Malaysia ni xdenya hakim nak layan..hahaha


Blackrose's latest entry: Email Facebook

fariza fauzi said...

kentut pun maha??
ihihih
cikgu ! saya folow cikgu :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails