Monday, February 28, 2011

Semalam Aku Bersama Dengan Siapa?

Assalamualaikum..

Korang kenal tak saper cik adik yang berbaju pink itu?


Ha? Zaiton Sameon?
Salah!!!
Dia adalah MISZY DIAN..
Saper kenal blogger ni?
Sbnrnya around awal bulan Feb aritu ktorang cadang nk jumpa...Lgpown dia dtg dari Sabah untuk pergi rumah orang naik pelamin kalau tak silap aku..(betul ker Dian?)..Alang-alang dia dah dtg kt semenanjung ni, tu lah ktorang decide nak jumpa..Even badan aku masih lagi penat berkhemah aritu..Tp, tetap jugak nak pergi....
Tempat perjumpaan di KLCC...Masa ni aku seriously kesian ngan dia, dia tunggu aku selama:

2 JAM!!!!


Boleh?
Masa dia dh smpai kt KLCC tu, aku tgh tungu teksi nk ke komuter UKM ...huhuhu..Ktorang decide nk jumpa pukul 2 petang, maybe dia ingatkan dari MASJID JAMEK ke KLCC tu lamer kott..tu lah dia keluar around pukul 12..Rupa2nya sejengkal jerk....
Dah lah aku boleh tersalah masuk platform masa kt KL SENTRAL tu..lagi lah jd lambat aku ni...

SORRY DIAN!!!!


Akhirnya, dapat jugak aku jumpa dia ngan adik-adik dia kat aras 3 KLCC...

(adik beradik dian...huuhu)

So, lepas dah makan semua, kami pown berjalan-jalan kt situ..Cadang nk g Time Square, tapi tak jadi..Last-last aku ajak dia pergi PETROSAINS..

Tapi, sangatlah rugi, sebab.............DIA TAK NAK MASUK!!!
Adik laki dia jerk masuk...Ha, amik ko, sekali lagi dia tunggu aku kat dalam PETROSAINS tu selama 2 JAM!!!

huhuhuuh..tu lah ko..Patutnyer masuk dalam tu..Tak lah penat ko tunggu luar..Takper dian, lain kali kita pergi lagi yer.. (biler lah lain kali tu agaknya..huuhuhuh)

Sebelum nak balik tu, sempat jugak ktorang bajet model kat luar KLCC tu...Walaupun ader warga asing yang memerhati....tapi..APER AKU KISAH!!!
kan..kan..kan..Yang penting dapat amik gambar dgn Dian and the gang...huhuhu....

Tapi kan, seriously rasa tak puas..sebab aku lagi byk menghabiskan masa dgn adik dia kat dalam Petrosains tu, daripada dia...Padahal aku nak jumpa dia...huhuuhu.Takperlah dian, kira adik ko macam wakil ko lah yer...huhuhuu...



Paperpown, terima kasih sbb bg aku hadiah tu..huhhuhu..Suka sgt!!!!

Oooooooooopsssssss..lupa nk cakap..
masa nk balik tu mestilah kena stop kat KL SENTRAL Kan?
Tetiba aku terjumpa ini..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




Aku ingatkan tak der paper sangat..
So, aku main lalu jerk lah kat blkg tu kan..Pastu, aku pelik, kenapa ramai amik nk snap2 gmbr ni..(ada org nk amik gmbr aku ker?huhuhuh)Rupa2nya orang tgh shooting lah..
Tak silap aku Fiza Elite dan Faezah Elai..
Oh tidak!!! Segan........................

2 comments:

Hakim Zailan said...

haha..ade org wat photoshoot lak kat situ..

emieysandra said...

nak dating ngan fiq jugakkkk!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails